پیاده‌روی تاکتیکی گردان امام علی «ع» سپاه ثارالله کرمان برگزار شد


پیاده‌روی تاکتیکی گردان امام علی «ع» سپاه ثارالله کرمان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: رزمایش پیاده‌روی تاکتیکی گردان امام علی «ع» سپاه ثارالله استان کرمان به طول ۱۲ متر در شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، فرمانده گردان امام علی«ع» سپاه ثارالله استان کرمان شامگاه سه شنبه در حاشیه این رزمایش اظهارکرد: این رزمایش تاکتیکی با هدف نمایش اقتدار بسیج و تقویت بنیه دفاعی و آمادگی جسمانی بسیجیان گردان امام علی «ع» سپاه ثارالله استان کرمان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

سرهنگ محمد زمانی با بیان اینکه در رزمایش پیاده روی تاکتیکی گردان امام علی «ع» سپاه ثارالله استان کرمان، میزان آمادگی بسیجیان با بحران‌ها و ناآرامی‌های شهری محک زده می‌شود، افزود: این رزمایش جزو برنامه‌های آمادگی و نظارتی این گردان است.

فرمانده گردان امام علی«ع» سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه در این رزمایش پیاده‌روی تاکتیکی تمامی بسیجیان مجهز به تجهیزات کامل از قبیل جلیقه،کلاه، سپر و غیره هستند، بیان کرد: در شهریورماه امسال تمرینات تاکتیکی دیگری به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

سرهنگ زمانی با اشاره به اینکه در رزمایش پیاده‌روی تاکتیکی گردان امام علی «ع»سپاه ثارالله استان کرمان حدود 200 نفر از بسیجیان فعال این گردان حضور دارند، تصریح‌کرد: همه این بسیجیان دوره‌های مختلف آموزش رزمی، ایست و بازرسی، دفاع شخصی و غیره را گذرانده‌اند.

فرمانده گردان امام علی«ع» سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه بسیجیان باید همواره در آمادگی کامل برای مقابله با بحران‌ها و ناآرامی‌های احتمالی باشند، اظهار کرد: برگزاری این قبیل رزمایش‌ها در افزایش سطح آمادگی بسیجیان بسیار موثر است.

سرهنگ زمانی با اشاره به اینکه بسیج همواره در مدت 35 سال گذشته نقش بی‌بدیلی در حفظ آرمان نظام و انقلاب داشته است، خاطرنشان کرد: بدون شک بسیجیان به وظیفه خود که همان مقابله با انحرافات دشمن در حوزه‌های مختلف است، عمل خواهند کرد.

به گزارش تسنیم این رزمایش پیاده‌روی تاکتیکی، از قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در کرمان آغاز شد و در مسیر جاده تهران تا میدان آزادی و بلوار جمهوری اسلامی تا سه‌راه هوانیروز ادامه یافت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon