شهادت ۷ عضو یک خانواده فلسطینی از جمله سه کودک و یک زن باردار

شهادت 7 عضو یک خانواده فلسطینی از جمله سه کودک و یک زن باردار

خبرگزاری تسنیم: جنگنده‌های ارتش اسرائیل منزل خانواده «اللوح» واقع در مرکز غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن ۷ تن از اعضای این خانواده از جمله سه کودک و یک زن باردار شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که پیکر 7 شهید که در بین آنها سه کودک و یک زنان باردار به چشم می‌خورند به بیمارستان الاقصی انتقال داده شده است.

وی افزود که این شهدا همگی از خانواده اللوح بودند که منزل آنها از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در منطقه الحکر در دیر البلح واقع در مرکز غزه مورد هدف قرار گرفت.

در بین شهدا یک زن باردار و چند کودک به چشم می خورند و به این ترتیب تعداد قربانیان از روز گذشته به 11 شهید و 75 زخمی رسید.

جنگندهای اسرائیلی روز گذشته با ادعای شلیک موشک از غزه به سرزمین‌های اشغالی در حالی که دو طرف در آتش بس 24 ساعته به سر می بردند حملات خود را به غزه از سر گرفتند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تیم مذاکره کننده این رژیم دستور داد تا قاهره را ترک کنند و شکست مذاکرات را اعلام کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به این اقدام آن را تلاشی از سوی اسرائیل برای به شکست کشاندن مذاکرات اعلام کرد و گفت که از شلیک موشک به فلسطین اشغالی هیچ اطلاعی ندارد.

در همین رابطه گردان های القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که اسرائیل با این اقدام درهای جهنم را به روی خود باز کرده است.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان