شهر نیر امروز میزبان معاون رئیس جمهور در امور بانوان می‌شود


شهر نیر امروز میزبان معاون رئیس جمهور در امور بانوان می‌شود

خبرگزاری تسنیم: شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، امروز به عنوان نماینده دولت در شهرستان نیر حاضر می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام حسن روحانی، امروز هفتمین سفر استانی خود را با حضور در استان اردبیل رقم زند و در ابتدای این سفر روحانی با حضور در ورزشگاه تختی، با مردم استان دیدار کرده و در جمع آن ها سخنرانی می کند.

از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر می توان به حضور در جمع علما و نخبگان استان، برگزاری جلسات تخصصی در مورد مشکلات و مسائل اردبیل شرکت در جلسه شورای عالی اداری و نشست خبری با خبرنگاران اشاره کرد.

برخی از وزیران و معاونان رئیس جمهور نیز در این سفر به نمایندگی از رئیس جمهور به تعدادی از شهر های استان سفر کرده و به مشکلات مردم گوش می دهند که شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نیز روز چهارشنبه به عنوان نماینده دولت در شهرستان نیر حضور می یابد.

در این سفر چند ساعته، معاون رئیس جمهور نیر، پس از حضور در مراسم استقبال در ساعت 17 عصر در مقابل فرمانداری، به مقام والای شهدای شهرستان ادای احترام می کند.

مراسم دیدار عمومی مولاوردی راس ساعت 18 در مسجد جامع شهرستان برگزار می شود در این مراسم نماینده شوراها و یکی از اساتید دانشگاه به نمایندگی از مردم به بیان مشکلات و مسائل اصلی شهرستان می پردازند.

از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهور در شهرستان نیر می توان افتتاح پروژه گازرسانی به مرکز دهستان رضا قلی قشلاقی، افتتاح بازارچه هفتگی عرصه محصولات بانوان شهرستان، بازدید از منطقه نمونه گردشگری بولاغلار و بازدید از مجتمع آبدرمانی و گردشگری آفتاب نیر را نام برد.

نماینده رئیس جمهور روز پنجشنبه با حضور در شورای اداری استان و در حضور رئیس جمهور گزارشاتی را از مسائل و مشکلات مردم نیر به روحانی ارائه می دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon