مردم کرمان میزبان ۵ شهید دوران دفاع مقدس شدند


مردم کرمان میزبان 5 شهید دوران دفاع مقدس شدند

خبرگزاری تسنیم: مردم ولایی کرمان صبح امروز با حضور در فرودگاه این شهر به استقبال سه شهید گمنام و دو شهید دارای هویت دوران دفاع مقدس رفتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهارکرد: از مجموع این شهدا، سه شهید گمنام و دو شهید دارای هویت است که توسط گروه‌های تفحص در مناطق مختلف عملیاتی شناسایی شده‌‌اند.

مهدی ابوالحسنی، بیان کرد: شهید ذبیح الله خالصی از شهدای شهرستان عنبرآباد است که در منطقه فاو شناسایی شده است.

وی افزود: شهدای گمنام نیز 17 ساله، 19 ساله و 21 ساله هستند که برای دفن در گلزار شهدای زنگی‌آباد کرمان و بروات بم به شهر کرمان منتقل می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه استقبال از این شهدا از فرودگاه تا حسینیه ثارلله شهر کرمان است، گفت: شهید گمنام 17 ساله در سال 62 در جزیره مجنون، شهید گمنام 19 ساله در سال 67 در جزیره مجنون و شهید 21 ساله نیز در عملیات آفندی در سال 65 به شهادت رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: برنامه وداع با شهدا نیز امشب در محل مهدیه متوسلین به امام زمان(عج) در میدان شهدا کرمان برگزار می‌شود.

ابوالحسنی افزود: روز جمعه نیز مراسم تشییع و تدفین شهدا گمنام در شهر زنگی‌آباد از توابع شهرستان کرمان و دو شهید نیز در شهر بروات از توابع شهرستان بم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهید خالصی در جریان تفحص شهدا با پلاک اسمش شناسایی شده که در روز جمعه این هفته در زادگاه خود واقع در روستای دوساری شهرستان عنبرآباد تشییع و دفن می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon