مجمع انتخابات هیئت نابینایان استان کردستان فردا برگزار می‌شود


مجمع انتخابات هیئت نابینایان استان کردستان فردا برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان، پنج شنبه ۳۰ مردادماه ۹۳ با حضور رئیس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان، پنج شنبه 30 مردادماه 93 به ریاست محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون و با حضور حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به عنوان نایب رئیس مجمع برگزار می‌شود.

در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان، 4 نامزد برای تصدی پست ریاست هیئت ثبت نام کرده‌اند که فردا با رای اعضای مجمع انتخابات، رئیس جدید این هیئت ورزشی برای 4 سال آتی انتخاب می شود.

بر اساس این گزارش، عبدالباقی روشنی، شجاع شیخله و صلاح الدین محمدی عیسی آبادی به عنوان 3 نامزد جامعه نابینایان استان برای تصدی پست ریاست این هیئت ورزشی ثبت نام به عمل آورده‌اند و علی قریشی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیئت ورزش های نابینایان استان کردستان است.

در حال حاضر و پس از برکناری هوشنگ شریعتی از سمت ریاست هیئت نابینایان کردستان، محمدکورش شاه‌جانی از پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان به مدت 5 ماه مسئولیت سرپرستی این هیئت ورزشی را بر عهده دارد. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon