پس از ورود به مناطق «قرمز»، اقامتگاه نخست وزیر را تصرف می‌کنیم

پس از ورود به مناطق «قرمز»، اقامتگاه نخست وزیر را تصرف می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان با اشاره به مهلت تعیین شده معترضان این حزب برای استعفای نخست وزیر این کشور گفت: اگر «نواز شریف» تا ساعت ۱۶ امروز استعفا ندهد پس از ورود به مناطق قرمز، اقامتگاه نخست وزیر را تصرف می‌کنیم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان با اشاره به مهلت تعیین شده معترضان این حزب برای استعفای نخست وزیر این کشور گفت: اگر «نواز شریف» تا ساعت 16 امروز استعفا ندهد پس از ورود به مناطق قرمز «اسلام‌آباد»، اقامتگاه نخست وزیر را تصرف می‌کنیم.

بر اساس گزارش‌ها، تظاهرات کنندگان «آزادی» به رهبری عمران خان و «انقلاب» به رهبری «طاهرالقادری» عصر روز گذشته با ورود به منطقه قرمز، روبروی پارلمان پاکستان در پایتخت این کشور تحصن کردند.
از سوی دیگر، عمران خان به حامیان خود اعلام کرده است که اگر تا عصر امروز نخست وزیر پاکستان استعفا ندهد، محل اقامت نواز شریف را تصرف می‌کنیم.
وی تاکید کرد: پلیس در ورود ما به منطقه قرمز مانعی ایجاد نکرد و امیدواریم که در آینده نیز به دستور غیرقانونی مقامات دولت کنونی عمل نکنند.
رهبر حزب تحریک انصاف افزود: راهزن بزرگ کشور «نوازشریف» را به بند می‌کشیم و سرمایه‌های مردم را به مردم باز خواهیم گرداند.

عمران خان اظهار داشت: پس از سرنگونی نواز شریف عصر امروز چهارشنبه جشن آزادی برگزار خواهیم کرد.

از سوی دیگر، «طاهر القادری» نیز گفته که نخست وزیر باید استعفا دهد زیرا تا برپایی حکومت ملی در پاکستان، اسلام‌آباد را ترک نمی‌کنیم.

جمعه گذشته تظاهرات کنندگان 2 حزب تحریک انصاف و تحریک عوامی برای برآوردن خوسته‌های خود وارد اسلام آباد شدند و پس از یک هفته تحصن وارد منطقه قرمز شده‌اند.

انتهای پیام/پ1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان