حمایت از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، وظیفه دستگاه‌های مسئول است

حمایت از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، وظیفه دستگاه‌های مسئول است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس، تاکید کرد: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی حرکت مشخصی است که همه باید به آن بپردازند و حمایت از آن وظیفه دستگاه‌های مسئول است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی علیرضا محجوب، با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، گفت: باید بگوییم ملتی که آزادی‌اش در فضای مجازی رعایت می‌شود و آن هم تا حدی و بخشی است، باید به این نمایشگاه‌ها احترام بگذارد و قدر بداند.

وی با اعلام اینکه فضای مجازی یک فضایی است که هم فضای سو استفاده و هم فضای صیانت و پاسداری از آزادی‌های مشروع و مصوب قانون اساسی است، گفت: فضای مجازی فضای نقل و انتقال است که کلان‌ترین اطلاعات را به شکل مطلوبی ارائه می‌دهد.

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی جایگزین انبوهی از کتاب،کاغذ، مجله، روزنامه و پیغام‌رسانی‌شده و باعث شده تا توجه به کتاب و روزنامه کاهش داشته باشد.

وی افزود:  اهمیت پیام‌رسانی در فضای مجازی بارها و بارها از فضای غیرمجازی در عرصه مطبوعات و فرهنگ افزایش داشته و باید این واقعیت را بپذیریم که از این به بعد فرهنگ‌سازی از آن طریق اتفاق می‌افتد. بنابراین همه باید متوجه این فضا باشیم و تمام همت دستگاه‌ها و مردم برای سالم‌سازی و آزاد نگهداشتن این فضا به کار گرفته شود.

محجوب با اشاره به نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، گفت: ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا به آن حد از توانایی رسیده‌ایم که بتوانیم در سطح دنیا حرفی بزنیم؟ بی‌شک ما در فضای مجازی موفق بوده‌ایم، اما این توفیق بدین معنا نیست که می‌توانیم با دیگر کشورها رقابت کنیم و هنوز تا ایده آل‌هایمان فاصله زیادی داریم.

دبیرکل خانه کارگر گفت: برای رقابت‌پذیری در فضای مجازی زمان لازم داریم، اما منظور این نیست که دست روی دست بگذاریم و کاری نکنیم.

وی برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی را قدم مثبتی در شناساندن این عرصه دانست و گفت: به شخصه این حرکت را تحسین می‌کنم و برای برگزارکنندگان این نمایشگاه آرزوی موفقیت دارم.

محجوب در پاسخ به اینکه چطور باید از این نمایشگاه حمایت کرد گفت: حمایت از این نمایشگاه وظیفه دستگاه های مسئول است. اما مفهوم این نیست که دیگران کنار بنشینند. دیگران هم باید از نظر مالی، از باب حضور، تقویت و بزرگ داشتن این نمایشگاه گام بردارند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon