هنرهای آوایی به عنوان یک سرگرمی مستقل شناخته شود

هنرهای آوایی به عنوان یک سرگرمی مستقل شناخته شود

خبرگزاری تسنیم: داور هنرهای آوایی سی و دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان کشور گفت: هنرهای آوایی به عنوان یک سرگرمی مستقل شناخته شود .

بابک نیک طلب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: فعالیت‌های همگانی و گروهی سرود ما را از مشکلات زندگی جدا و به آرامش می‌رساند.

داور سی‌ودومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان در خصوص ارزیابی جشنواره سی و دوم با دوره های قبلی ،خاطر نشان کرد: خوشبختانه جشنواره به روال سال‌های گذشته با قوت و با نظم خاص خودش برگزار شد اما توقع ما نسبت به سال‌های گذشته  بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد:امیدواریم در سال‌های آینده این حرکت و فعالیت  با برنامه ریزی ، صرف هزینه ،اختصاص امکانات مناسب برای گروههای سرود دانش آموزی و همچنین همسرایان امور تربیتی تداوم پیدا کنند.

وی در خصوص گروه کرال فرهنگیان عناون کرد:این فعالیت تا استانداردهای موجود فاصله زیادی دارد و باید همکاران فرهنگی در این زمینه، جدیت بیشتری نشان دهند.

نیک طلب با بیان این که آموزش و پرورش به عنوان  مسئول و متولی می باید از این حرکت فرهنگی استقبال و حمایت لازم را به عمل آورند؛تصریح کرد: حرکت فرهنگی سرود برای منطقه و استان این امکان  را فراهم می آورد تا در مراسم مختلف همکاران اجرای مناسب را داشته و پیام‌های اخلاقی، اجتماعی ،فرهنگی و هنری خودشان را عرضه کرده همچنین توان و استعدادهای خودشان را به منصه ظهور برسانند.

این شاعر توانمند بیان کرد:اوقات فراغت معلمان با گروه‌های کرال تامین و سرگرمی فرهنگی مناسبی برای آنان فراهم می‌شود .

داور سی‌ودومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان با اشاره به این که نباید این فعالیت را به صورت یک مسابقه و یک امتیاز دهی در نظر گرفت،اذعان کرد:متاسفانه این معضل بزرگ گریبانگیر همه گروههای شرکت کننده در مسابقات است.

نیک طلب تصریح کرد: معلمان و دانش آموزان هنرهای آوایی باید اصل فعالیت را جدی بگیرند و رقابتشان فقط برای ارزش گذاری فعالیتهای اشخاص و گروه‌های مختلف استانها مورد نظر باشد.به این ترتیب کل فرایند لذت بخش و موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon