اعلام آمادگی سر اسقف مسیحیان لبنان برای دیدار با سیدحسن نصر‌الله

اعلام آمادگی سر اسقف مسیحیان لبنان برای دیدار با سیدحسن نصر‌الله

خبرگزاری تسنیم: سر اسقف مسیحیان مارونی لبنان در پاسخ به دعوت سید حسن نصرالله برای اتحاد گروه‌های داخلی لبنان با هدف مقابله با خطر تروریسم گفت: ما آمادگی داریم تا هر دیداری را در این زمینه انجام دهیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری ام تی وی لبنان، «پطرس الراعی» رئیس کنیسه مسیحیان مارونی لبنان در پاسخ به دعوت سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان که از همه لبنانی ها خواسته بود تا متحد شوند و به مسئولیت خود در قبال وحدت داخلی لبنان  برای مقابله با گروه‌های تروریستی عمل کنند، گفت: یک کمیته گفت‌و‌گو بین حزب الله و «بکرکی» (مرکز کلیسای مارونی‌های لبنان) در این مورد وجود دارد و ما آمادگی داریم تا هر دیداری را در این زمینه انجام دهیم.

وی افزود: لبنانی‌ها باید متحد شوند و به مسئولیت خود در قبال وحدت داخلی عمل کنند تا بتوانیم با خطر بزرگی به اسم سازمان داعش مقابله کنیم که اخیرا به لبنان هم وارد شده است.

الراعی با قدردانی از تلاش ارتش لبنان برای مقابله با گروهک النصره و داعش در عرسال گفت: از تمامی گروه های سیاسی می خواهیم که در مورد مسائل اساسی هماهنگ باشند تا رئیس جمهور جدید انتخاب شود.

انتهای پیام/ر

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان