اولین دیدار خانواده شهید «سعید علی مددی» با وی بعد از گذشت ۴ سال از خاکسپاری

اولین دیدار خانواده شهید «سعید علی مددی» با وی بعد از گذشت 4 سال از خاکسپاری

خبرگزاری تسنیم: هویت یک شهید گمنام دیگر در تهران شناسایی شد. هویت شهید ۱۸ ساله تهرانی، «سعید علی مددی» بعد از گذشت ۳۲ سال شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هویت یک شهید گمنام دیگر در تهران شناسایی شد. هویت شهید 18 ساله تهرانی، «سعید علی مددی» بعد از گذشت 32 سال شناسایی شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام چند سال پیش  در جریان تفحص پیدا شده و در 28 اردیبهشت ماه سال 89 به عنوان شهید گمنام در پادگان شهید خضرائی نیروی هوایی ارتش به خاک سپرده شده بود. حالا بعد از گذشت 4 سال از خاکسپاری شهید توسط آزمایش DNA خانواده و تطابق آن با نمونه استخوانی شهید در بانک ژنتیک شهدای گمنام هویت او شناسایی شد.

خانواده این شهید تهرانی صبح امروز 29 مردادماه93 با حضور بر سر مزار شهید بعد از سال‌ها با او دیدار کردند. و به همین مناسبت مراسم باشکوهی با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فمرانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام محمدحسنی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و حجت الاسلام ولی الله صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در جوار مزارش برگزار شد.

شهید سعید علی مددی متولد 1343 تهران بود که در سال1361 در عملیات بیت المقدسو  در شلمچه، منطقه نهر خین به شهادت رسیده و پیکر او در همان منطقه مفقود شده بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل