اکبری: بازیکنانم دیدار با استرالیا را جدی نگرفتند

اکبری: بازیکنانم دیدار با استرالیا را جدی نگرفتند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی والیبال «ب» گفت: بازیکنان ایران هنوز در فضای شکست تیم استرالیا در تهران بودند و زیاد مسابقه را جدی نگرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پیمان اکبری پس از پیروزی تیم ملی «ب» برابر استرالیا در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا اظهار داشت: 3  امتیاز دیدار با استرالیا برای صدرنشینی ایران اهمیت داشت که به دست آوردیم.

او درباره عملکرد تیم ملی «ب» والیبال ایران در دیدار مقابل استرالیا گفت: مسابقه در نوبت صبح این رقابت‌ها برای هیچ کدام از تیم‌های شرکت کننده دلچسب نیست. تیم ایران در روز نخست رقابت‌ها و امروز صبح مسابقه داشت و بازیکنان شادابی لازم را نداشتند. روز گذشته برابر چین خیلی روان‌تر بازی کردیم اما مقابل استرالیا، بدن بازیکنان آماده نبود.

اکبری با یادآوری 2 دیدار تدارکاتی با تیم استرالیا در تهران گفت: قبل از اعزام به این رقابت‌ها تیم ملی «ب» والیبال ایران 2 دیدار دوستانه با استرالیا داشت و در 8 ست این دیدارها، استرالیا مغلوب ایران شد. به نظرم بازیکنان ایران هنوز در تفکر شکست تیم استرالیا در تهران بودند و زیاد مسابقه را جدی نگرفتند.

تیم ملی والیبال «ب» ایران با شکست 3 بر یک استرالیا در آخرین روز دور مقدماتی چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا، به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف) راه یافت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon