حافظی: محصولات کارخانه تهدید کننده محیط زیست منطقه ۱۸ تحریم می‌شود

حافظی: محصولات کارخانه تهدید کننده محیط زیست منطقه 18 تحریم می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: در صورت عدم رفع مشکل فاضلاب کارخانه لبنی منطقه ۱۸ در مدت تعیین شده،‌ نام کارخانه را منتشر می‌کنیم تا مردم محصولات آن را تحریم و از خریداری آن خودداری کنند.

رحمت الله حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم‌ درباره ورود فاضلاب دو کارخانه بزرگ لبنی کشور به محدوده شهری منطقه 18 شهر تهران،‌اظهار داشت: حدود 10 روز پیش تیم کارشناسی کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از منطقه 18 تهران و کارخانه‌های لبنی موجود در  این منطقه به دلیل موضوع روغن پالم بازدیدی داشتند که در حاشیه آن با معضل ورود فاضلاب کارخانه‌های لبنی به محدوده شهری شدند.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه 18 مکلف شده است که با متولیان این منطقه جلسه مشترکی برگزار کند تا مشخص شود کدام یک از آنها چنین مشکلی را ایجاد کرده‌‌اند زیرا هر دوی آنها منکر این موضوع هستند و مدعی‌‌اند فاضلاب موجود به آنها تعلق ندارد این درحالی است که می‌توان از طرقی دریافت که فاضلاب موجود  متعلق به کدام یک از آنهاست.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران تصریح کرد: بعد از شناسایی کارخانه تهدید کننده محیط مدت زمانی تعیین خواهد شد تا مشکل را برطرف کنند در غیر این صورت نام کارخانه را منتشر می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم محصولات آن را تحریم کرده و خریداری نکنند.

وی ادامه داد: در جلسه مشترک مدت زمان رفع مشکل اعلام خواهد شد البته باید مدت زمان لازم و استاندارد برای رفع این مشکل در نظر گرفته شود در عین حال نیز نوروزی شهردار منطقه 18 تنها شهردار مناطق تهران است که گرایش زیست محیطی دارد بنابراین جای نگرانی از به تعویق افتادن موضوع وجود ندارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon