تیم بسکتبال مس کرمان به لیگ دسته یک باز می‌گردد


تیم بسکتبال مس کرمان به لیگ دسته یک باز می‌گردد

خبرگزاری تسنیم: معاون فنی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان با بیان اینکه در حال حاضر تیم هندبال مس کرمان تمرینات خود را شروع کرده است،گفت: تیم هندبال مس کرمان با دو ملی پوش وارد رقابت‌های لیگ برتر می‌شود.

رضا یوسف‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار کرد: تیم هندبال مس کرمان در حال حاضر تمرینات خود را شروع کرده است.

وی بیان کرد: سرمربی تیم هندبال مس کرمان امسال حمید صادقی است که بازیکن کرمانی بوده و سابقه بازی در تیم‌های هندبال کرمان را دارد.

معاون فنی باشگاه مس کرمان افزود: دو ملی پوش تیم مس کرمان در خدمت تیم ملی هندبال هستند و بعد از اتمام برنامه‌های تیم ملی به تیم هندبال مس کرمان افزوده می‌شوند.

یوسف‌آبادی با اشاره به وضعیت تیم بسکتبال مس کرمان نیز گفت: تیم بسکتبال سال قبل به لیگ دسته دو کشور سقوط کرد، اما با رایزنی‌های انجام شده سهمیه تیمی از کرج را خریده و به لیگ دسته یک برگشته است.

وی بیان کرد: تیم بسکتبال نیز تمرینات خود را برای شروع کار بسکتبال لیگ دسته یک که در فصل پاییز شروع می‌شود، آغاز کرده است.

معاون فنی باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: تمرینات تیم فوتبال مس نیز زیرنظر اکبر میثاقیان ادامه دارد و فصل خوبی را برای مس نوید می‌دهد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon