۷۷ پروژه عمرانی شهرستان بیجار در هفته دولت افتتاح می‌شود


77 پروژه عمرانی شهرستان بیجار در هفته دولت افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بیجار از بهره‌برداری ۷۷ پروژه عمرانی بیجار در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان هم‌زمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار بیجار، بیژن زندیه ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی در فرمانداری بیجار برگزار شد با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: هدف شهید رجایی و شهید باهنر خدمت به نظام و مردم بود.

وی گفت: این دو شهید جان خود را در راه اسلام و ارزش های آن تقدیم کردند و مسئولان نیز باید پاسدار میراث این شهیدان باشند و هفته دولت تلنگری است که مسئولان کشور رسالت خود را که خدمتگزاری است، به خود یادآوری کنند.

فرماندار بیجار با تاکید بر پیروی از سیره این دو شهید بزرگوار خاطر نشان کرد: این شهیدان جان خود را برای خدمتگزاری به مردم از دست دادند و کوچکترین خطای آگاهانه یا نا آگاهانه از سوی مسئولان، خیانت به خون آنهاست.

وی تدریس شهید رجایی در شهرستان بیجار برای چندین سال را افتخار بزرگی برای این شهر دانست و گفت: هفته دولت فرصت بسیار ارزشمندی برای ارائه خدمات از سوی مسئولان و بازنگری مجدد زندگینامه شهید رجایی و شهید باهنر است.

زندیه دولت شهید باهنر را دولتی مهدوی و خدمتگزار به معنای واقعی دانست و افزود: یکی از ویژگی های بارز دولت ها خدمتگزاری است و مسئولان باید صادقانه و بی منت به وظیفه خود عمل کنند زیرا آنها برای خدمتگزاری و نه قدرت طلبی بر سر کار آمده‌اند.

وی خدمت به مردم با سعه صدر، رعایت ارزش و اخلاق اسلامی و دوری از اسراف را از دیگر ویژگی های مسئولان عنوان کرد و گفت: دولتی قدرتمند است که از پشتوانه حمایت مردم برخوردار باشد، دولت اسلامی هم جدای از مردم نیست و هدف آن توسعه ارزش هاست.

فرماندار بیجار حمایت مردم را از ویژگی های بارز دولت اسلامی ایران برشمرد و افزود: جامعه ایرانی یک جامعه ولایی است که در راس آن مقام معظم رهبری قرار دارد و افزایش حمایت مردم از دولت نشان دهنده قدرت دولت است و اگر اعتماد مردم به دولت کم شود، دولت قدرت خود را از دست خواهد داد.

وی تصریح کرد: دولت در سایه حمایت مقام معظم رهبری و مردم در مسیر بسیار خوبی حرکت می کند و موفقیت آن در گرو تلاش شبانه روزی مسئولان کشور است.

زندیه عملکرد نسنجیده و عدم رعایت قانون را سبب کاهش اعتماد مردم به دولت و خیانت به آن دانست و افزود: مسئولان باید در راستای سیاست دولت گام بر دارند و از برخورد شتاب زده با مسائل پرهیز کنند تا اهداف دولت تحقق یابد زیرا وظیفه مسئولان ساختن کشور و خدمت صادقانه متناسب با توانشان است.

فرماندار بیجار از بهره برداری 77 پروژه عمرانی و خدماتی با ارزشی بالغ بر 18 میلیارد و 705 میلیون تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: 40 پروژه از آن مختص دهیاری های شهرستان بیجار با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 835 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon