روند اعطای مجوز تاسیس مدارس غیردولتی در کرمان کاهش می‌یابد


روند اعطای مجوز تاسیس مدارس غیردولتی در کرمان کاهش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان با بیان اینکه روند اعطای مجوز تاسیس مدارس غیردولتی در کرمان کاهش می‌یابد،گفت: تقویت این مدارس می تواند با مشارکت مردم، بخش مهمی از مشکلات آموزش وپرورش را مرتفع کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ابراهیم جهانگیری ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، اظهار کرد: آموزش وپرورش متعلق به همگان است و بایستی همه بخش‌ها، نهادها، ارگان‌ها و به ویژه مردم در این دستگاه بزرگ و مقدس مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از عزم دانشگاه آزاد اسلامی برای راه‌اندازی مدرسه سماء در سه دوره تحصیلی در شهرستان سیرجان، افزود: بدون شک آموزش و پرورش از مشارکت‌ بخش‌های مختلف در امور آموزشی استقبال می‌کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان با بیان اینکه فرایند اعطای مجوز تاسیس مدارس غیردولتی در کرمان 15روزه می‌شود،گفت: تقویت این مدارس می تواند با مشارکت مردم، بخش مهمی از مشکلات آموزش وپرورش را مرتفع کند.

دوره‌های آموزشی ویژه معلمان شهرستان سیرجان برگزار می‌شود

در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد واحد سیرجان نیز گفت: مدرسه سماء ازاول مهرماه امسال با 50کلاس و ظرفیت پذیرش بیش از هزار دانش آموز در سه دوره تحصیلی درشهرستان سیرجان راه اندازی می‌شود.

جعفر قلی‌خانی، افزود: تمامی کلاس‌های این واحد آموزشی مجهز به سیستم هوشمند آموزشی می‌باشند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد سیرجان خاطرنشان کرد: به زودی کلاس‌های خدمات مشاوره‌ای روانشناسی و دوره‌های آموزشی ویژه معلمان شهرستان سیرجان برگزار می‌شود.

آموزش وپرورش شهرستان سیرجان در راستای جلب مشارکت‌های مردم حرکت می‎کند

مدیرآموزش وپرورش شهرستان سیرجان هم اظهارکرد: آموزش وپرورش این شهرستان باهمکاری شرکت گل گهرسیرجان مجتمع آموزشی فنی حرفه‌ای و کاردانش را در رشته‌های متالوژی، ریخته‌گری، تراشکاری، برق صنعتی و الکترونیک احداث خواهد کرد.

رضا طلابیگی خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش شهرستان سیرجان در راستای جلب مشارکت‌های مردم حرکت می‎کند.

در دیدار مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان، مجوز راه اندازی مدرسه غیردولتی سماء در سه دوره تحصیلی با پوشش هزار دانش آموز مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon