کریمی: در طول عمرم یک‌بار دفاع چپ بازی کردم/ از بازی رونالدو خوشم نمی‌آید!

کریمی: در طول عمرم یک‌بار دفاع چپ بازی کردم/ از بازی رونالدو خوشم نمی‌آید!

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: من اصلا کریستیانو رونالدو را دوست ندارم و بیشتر از بازی لیونل مسی خوشم می‌آید.

یعقوب کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و موفق به گرفتن 3 امتیاز شدیم. سایپا تنها به فکر ضد حمله و بیشتر بازی و مالکیت توپ در اختیار استقلال بود.

وی در مورد دفاع متزلزل استقلال در این دیدار و گل هایی که این تیم به راحتی دریافت می‌کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در هر بازی تغییراتی در خط دفاع ایجاد می‌شود، مقداری ناهماهنگی وجود دارد. با این وجود، به مرور این مشکل حل می‌شود و هر هفته بهتر خواهیم شد. 

هافبک تیم استقلال در مورد عملکردش در پست دفاع چپ خاطرنشان کرد: در طول عمر زندگی فوتبالی‌ام یک‌بار و آن هم زمان کارلوس کی‌روش در بازی ایران مقابل تاجیکستان یک نیمه دفاع چپ بازی کردم و با توجه به صلاحدید کادر فنی این بار برای استقلال در پست دفاع چپ انجام وظیفه کردم. قطعا در پست هافبک بیشتر می‌توانم توانایی‌هایم را نشان دهم اما هر جایی که امیر قلعه‌نویی از من بخواهد، بازی می‌کنم.

کریمی در خصوص تشویقش توسط هواداران استقلال با شعار «کریمی رونالدو» گفت: اصلا کریستیانو رونالدو را دوست ندارم و بیشتر از بازی لیونل مسی خوشم می‌آید. الگوی فوتبالی من هم ریوالدو برزیلی بود. ریوالدو را به خاطر کاشته‌هایی که می‌زد دوست داشتم و سعی می‌کنم در استقلال هم فرصتی پیش بیاید، کاشته بزنم.

وی در پایان درباره دیدار هفته آینده با پیکان عنوان کرد: این دیدار، بازی سختی برای ما خواهد بود. این تیم بازیکنان با تجربه‌ای دارد که سال‌ها تجربه بازی کردن دارند. با این حال سعی می‌کنیم 3 امتیاز این بازی را هم بگیریم.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon