پارلمان پاکستان در محاصره حامیان «قادری»

پارلمان پاکستان در محاصره حامیان «قادری»

خبرگزاری تسنیم: حامیان «طاهرالقادری» رهبر حزب «تحریک عوامی» پاکستان با اعلام این که فساد سیاسی قابل تحمل نیست، پارلمان این کشور را در اسلام‌آباد محاصره کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حامیان «طاهرالقادری» رهبر حزب «تحریک عوامی» پاکستان با اعلام این که فساد سیاسی قابل تحمل نیست با محاصره پارلمان این کشور در اسلام‌آباد، به نمایندگان اجازه خروج از این نهاد را ندادند.

طاهر القادری در جمع هوادارانش گفت: برای این که بتوانیم تمام نمایندگان را در یک مکان ملاقات کنیم حلقه تحصن در اطراف پارلمان را نزدیکتر کردیم.

وی افزود: ما به تمام نهادهای دولتی احترام می‌گذاریم بنابراین هیچ یک از کارمندان و حامیان حزب تحریک عوامی با نیروهای پلیس و ارتش پاکستان درگیر نخواهند شد و در غیر اینصورت شخص خاطی هیچ رابطه‌ای با این حزب ندارد.

رهبر حزب تحریک عوامی اظهار داشت: بیش از این توانایی جلوگیری از اقدامات مردم را ندارم بنابراین تا قبل از شورش سراسری مردم پاکستان، «نواز شریف» و «شهباز شریف» با اعلام استعفا خودشان را به مقامات قضایی معرفی کنند.

القادری تاکید کرد: حزب تحریک عوامی هیچ تصمیمی برای تصرف اماکن دولتی ندارد اما فساد سیاسی را نیز در پاکستان تحمل نخواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به حادثه «مادل تاون» شهر «لاهور» خاطرنشان کرد: مسئولیت حادثه مادل تاون به عهده شهباز شریف سروزیر ایالت «پنجاب» است در حالی که وی بدون رضایت و هماهنگی برادر بزرگتر خود نوازشریف هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

عصر گذشته تظاهرات کنندگان احزاب «تحریک انصاف» و «تحریک عوامی» با ورود به مناطق قرمز در اسلام‌آباد، خواستار استعفای برادران شریف شدند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت