تورهای رایگان گردشگری در قزوین برپا می‌شود


تورهای رایگان گردشگری در قزوین برپا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون گردشگری قزوین گفت: سازمان میراث فرهنگی به مناسبت‌های مختلف تورهای رایگان برگزار می‌کند تا ظرفیت های گردشگری استان تقویت و معرفی شود.

نادر محمدی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار کرد: متاسفانه مردم استان قزوین بسیاری از بناهای تاریخی قزوین را نمی شناسند در همین راستا سازمان میراث فرهنگی به مناسبت های مختلف تورهای رایگان برگزار می کند تا ظرفیت های گردشگری استان را تقویت کند.

وی افزود: صنعت گرشگری از جمله سخت ترین صنایع است که رسانه و تبلیغات می تواند گردش این صنعت را آسان تر کند همچنین قست داریم به شبکه ها اجتماعی ورود کنیم و تبلیغات و اطلاع رسانی را از آنجا نیز پیگیری کنیم.

محمدی درباره یکی از قدیمی ترین مشکلات گردشگری قزوین افزود: یکی از قدیمی ترین معضلات گردشگری استان در زمینه هتل و اقامتگاه مناسب برای گردشگران بوده است که خوشبختانه با راهکارها و پروژهایی که دست اقدام داریم سعی شده تا آن را کم رنگ یا تا حد زیادی از بین ببرد.

وی بیان کرد: هم اکنون تعداد 12 مجوز برای احداث هتل های 3 تا 5 ستاره شده است که برخی از آن ها مجوز پروانه ساخت گرفته اند و برخی دیگر در کار گروه مورد مطالعه قرار می گیرند

معاون گردشگری، سرمایه گزاری و تامین منابع میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان قزوین گفت: در هفته میراث فرهنگی 2 مراسم کلنگ زنی برای احداث هتل در منطقه آبگرم  خرقان خواهیم داشت که با توجه به توریستی بودن منتطقه می تواند کمک قابل توجه برای گردشگری استان باشد.

وی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی در راستای کوچک شدن دولت عمل می کند در واقع این سازمان وظیفه دارد تا متقاضیان هتل داری را راهنمایی کند و برچگونگی عمل کرد آن ها نظارت داشته باشد.

محمدی تاکید کرد: البته حمایت های خود را در قالب های مانند گرفتن تحصیلات  ارائه دهد، اما اینکه سازمان میراث فرهنگی در راس اقدام به هتل داری نماید بر اساس قانون مجاز نیست.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon