معاون رئیس جمهور از پروژه‌های بنیاد شهید اردبیل بازدید کرد


معاون رئیس جمهور از پروژه‌های بنیاد شهید اردبیل بازدید کرد

خبرگزاری تسنیم:همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پروژه ها و فعالیت های بنیاد شهید اردبیل بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دقایقی پیش با حضور در مزار شهدای اردبیل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

در این مراسم که مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیر کل بنیاد و جمعی از کارکنان دستگاه های مختلف استان حضور داشتند با نثار گل و فاتحه بار دیگر با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران در کنار بازدید از مجتمع توان بخشی فرهنگی ورزشی ایثار اردبیل در حاشیه این مراسم با جمعی از خانواده های شهدا و جانبازان گفت و گو کرده و در جریان مشکلات و خواسته های آنها قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد علی شهیدی محلاتی با تاکید بر بهره برداری هرچه زود تر از مجتمع توانبخشی استان اردبیل، گفت:  مجتمع توانبخشی ایثار به عنوان بزرگترین مجموعه  فرهنگی و ورزشی استان محسوب می شود که کار احداث آن سال 89 شروع شد و اکنون 70 درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: عملیات اجرایی و بخش های استخر و آب درمانی این مجتمع در حال اتمام است که در صورت تامین اعتبار به بهره برداری کامل می رسد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران با بیان اینکه افتتاح مجموعه توانبخشی ایثار  از خواسته های مهم جامعه شاخص ایثارگر استان است، تصریح کرد: این مجموعه به لحاظ دارا بودن بخش های مختلف درمانی، فرهنگی و رفاهی خیلی از نیازهای قشر ایثارگر را برآورده می کند.

در  دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از استان اردبیل، وی و همراهان در بیمارستان ایثار شهید پاریاب اردبیل حضور  یافته و از جانبازان بستری در بیمارستان عیادت کردند.

دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و حضور در جلسه شورای اداری بنیاد استان از جمله برنامه های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon