کلنگ‌زنی احداث ۲۷ خانه بهداشت با همکاری کمیته امداد در استان کرمان


کلنگ‌زنی احداث 27 خانه بهداشت با همکاری کمیته امداد در استان کرمان

خبرگزاری تسنیم: مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان،گفت: به مناسبت هفته دولت ۲۷ خانه بهداشت با همکاری کمیته امداد در استان کرمان کلنگ‌زنی می‌شود.

مهدی دوست محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده بین استانداری، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی کرمان مقرر شده است 215 خانه بهداشت در استان کرمان احداث شود.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، بیان کرد: از این تعداد خانه بهداشت 27 مورد آن در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

دوست محمدی گفت: براساس این تفاهم نامه قرار شد 50 درصد از اعتبار این خانه‌های بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی، 30 درصد از محل زکات کمیته امداد و 20 درصد از محل اعتبارات استانداری تامین شود و مجری ساخت این خانه‌های بهداشت نیز کمیته امداد استان کرمان است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، اظهار کرد: تاکنون زمین 165 مورد از این خانه‌های بهداشت تحویل کمیته امداد شده است که در صورت تامین اعتبار کار ساخت این خانه‌های بهداشت آغاز می‌شود.

دوست محمدی خاطرنشان کرد: این خانه‌های بهداشت در 8 شهرستان استان کرمان احداث می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon