داورزنی: کادر فنی تیم ملی در مسابقات جهانی تغییر نمی‌کند/ بعد از بازی‌های لهستان تصمیم‌گیری می‌کنیم

داورزنی: کادر فنی تیم ملی در مسابقات جهانی تغییر نمی‌کند/ بعد از بازی‌های لهستان تصمیم‌گیری می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون والیبال گفت: به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر از کادر فعلی یعنی محمدی‌راد و چورا استفاده کنیم و بعد از این مسابقات پس از بررسی‌های لازم با توجه به شرایط، تصمیمی درست بگیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه‌ای با حضور محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی و اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی، برنامه‌های تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان بررسی و گزارشی کامل از سوی امیر خوش خبر و اسلوبودان کواچ در خصوص اردوی آمریکا و وضعیت فعلی تیم ملی به رئیس فدراسیون داده شد.

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از جلسه امروز گفت: در این نشست برنامه تیم ملی تا روز آغاز مسابقات قهرمانی را بررسی کردیم. بر این اساس تیم ملی  25 آگوست (دوشنبه 3 شهریور) تهران را به مقصد ورشو و سپس بلکاتوف ترک می‌کند و 2 بازی دوستانه با استرالیا در این شهر انجام می‌دهد و 28 آگوست (پنج‌شنبه 6 شهریور) راهی کراکف می‌شود و 31 آگوست (یک‌شنبه 9 شهریور) اولین دیدار خود را مقابل ایتالیا در این شهر بر گزار می‌کند.

وی در خصوص وضعیت نهایی دستیاران کواچ در قهرمانی جهان گفت: جبران فقدان حسین معدنی و پر کردن جای وی بر روی نیمکت تیم ملی در این شرایط و مدت زمان کوتاه کار آسانی نیست. این اتفاق در بدترین زمان ممکن افتاد. با توجه به زمان اندکی که وجود دارد نمی‌توانیم شتاب زده عمل کنیم و تغییری در نیمکت تیم ملی به وجود آوریم.

او ادامه داد: این موضوع در حال حاضر به صلاح نیست. با صحبت‌هایی که با سرمربی تیم انجام دادیم و بررسی‌هایی که کردیم به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر از کادر فعلی یعنی آقایان محمدی‌راد و چورا استفاده کنیم و بعد از این مسابقات پس از بررسی‌های لازم با توجه به شرایط، تصمیمی درست بگیریم، چرا که باید هماهنگی لازم بین سرمربی و دستیارانش وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon