آئین وداع با ۵ شهید دوران دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود


آئین وداع با 5 شهید دوران دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: آئین وداع با پنج شهید دوران دفاع مقدس شامگاه امروز پس از نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه متوسلان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین وداع با این شهدای دوران دفاع مقدس که صبح امروز در کرمان تشییع شدند، امشب پس از نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه متوسلان کرمان واقع در میدان شهدا برگزار می‌شود.

پیکر دو شهید گمنام در شهر بروات شهرستان بم و یک شهید گمنام دیگر در زنگی‌آباد کرمان صبح روز جمعه اول شهریور ماه بعد از دعای ندبه بر دوش مردم این مناطق تشییع و خاکسپاری می‌شود.

این شهدای گمنام 17 ساله، 19 ساله و 21 ساله هستند که شهید گمنام 17 ساله در سال 62 در جزیره مجنون، شهید گمنام 19 ساله در سال 67 در جزیره مجنون و شهید 21 ساله نیز در عملیات آفندی در سال 65 به شهادت رسیده‌اند.

دو شهید به نام ذبیح‌الله خالصی متولد شهر دوساری شهرستان عنبرآباد و علی مسلمی متولد روستایی هشت‌بندی شهرستان کهنوج نیز پس از انجام مراسم تشییع به خاک سپرده می‌شوند.

از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران پیکر یک شهید در سال 76 به خانواده شهید خالصی تحویل داده شد اما حدود چهار ماه قبل از سوی این بنیاد به خانواده شهید خالصی اعلام کردند که احتمالا اشتباهی رخ داده و برای برطرف شدن این مسئله از مادر و برادر شهید آزمایش دی.‌ان.‌ای گرفته شد.

پیکر شهید ذبیح الله خالصی در منطقه فاو شناسایی شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon