دولت سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ را توسعه دهد


دولت سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ را توسعه دهد

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: دولت باید در توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری دو چندانی کند چراکه کشور و جامعه در این برهه حساس زمانی نیازمند ترویج فرهنگ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در نشست رئیس جمهور با روحانیان علما، فضلا و طلاب در اردبیل، اظهار کرد: اختصاص جلسه ویژه رئیس جمهور به روحانیان را نشانه اهمیت دولت تدبیر و امید به روحانیان می‌دانیم، روحانیان با تابعیت از مقام معظم رهبری از سیاست دولت تدبیر و امید حمایت لازم را دارند و هیچ وقت از تلاش خود برای موفقت دولت تدبیر و امید دست بر نخواهند داشت.

امام جمعه اردبیل افزود: روحانیان از سر دلسوزی وظیفه خود می‌دانند که همشیه در صحنه به عنوان مراقب حضور یابند؛ شعار اقتدار دولت تدبیر و امید شعار بسیار خوبی‌ است ولی باید این شعار بر بطن جامعه اجرایی شود.

آیت‌الله عاملی تعامل مجلس و دولت را با یکدیگر بسیار مهم برشمرد و گفت: دشمنان منتظر اختلاف این دو نهاد هستند، این دو نهاد نباید اختلاف چندانی با یکدیگر داشته باشند چراکه که این اختلافات دشمن را امیدوار می‌کند.

وی استیضاح وزیر علوم را حق قانونی مجلس بیان کرد و افزود: استیضاح قابل احترام است ولی باید نمایندگان مجلس به حق توسعه کشور تعامل لازم را با وزرای دولت تدبیر و امید داشته باشند؛ ما هنوز با بلوغ سیاسی فاصله داریم و نمایندگان و دولت باید با تعامل با یکدیگر فاصله را کمتر کنند.

امام جمعه اردبیل گفت: ما از دولت و مجلس انتظار داریم هر دو طرف احساسات  و عواطف خود را کنترل کنند، "هنر" بزرگترین سیاست‌مدار کنترل احساست و عواطف است و گرنه در صورت عدم کنترل احساسات نه تنها مجلس و دولت بلکه مردم هم ضرر می‌کنند.

آیت الله عاملی افزود: دولت باید در توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری دو چندانی کند چراکه کشور و جامعه در این برهه حساس زمانی نیازمند ترویج فرهنگ است، در این راستا ترویج فرهنگ دین و مبانی اسلامی بسیار مهم است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon