کفاشیان: کی‌روش خواسته‌هایی دارد که مطابق مقررات ما نیست/ شاید امروز قرارداد را امضا کنیم

کفاشیان: کی‌روش خواسته‌هایی دارد که مطابق مقررات ما نیست/ شاید امروز قرارداد را امضا کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز با کی‌روش برای جمع‌بندی نهایی است و شاید همین امروز قرارداد را امضا کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان پیش از آغاز جلسه با کارلوس کی‌روش اظهار داشت: 95 درصد توافقات انجام شده و 5 درصد هم راجع به برخی مسائل و نظرات کی‌روش باقی مانده است که در جلسه امروز راجع به آن صحبت می‌کنیم و به هر حال یکی از 2 طرف کوتاه خواهد آمد تا قرارداد را ببندیم.

وی درباره اینکه چه بحث‌های باقی‌مانده‌ای وجود دارد، گفت: کلیات بحث ما در زمینه مسائل مالی و شکلی قرارداد مشخص شد و کار را تمام کرده‌ایم اما کی‌روش برخی خواسته‌هایی دارد که مطابق با مقررات کشور ما قادر به انجام آن نیستیم و می‌خواهیم به او توضیح دهیم برخی از خواسته‌های او باید مطابق با مقررات ما باشد اما در کل مشکل خاصی که به تفاهم نرسد، وجود ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم کی‌روش سرمربی تیم ملی باشد و او هم قبول کرده است و تنها امضای قرارداد باقی مانده که شاید همین امروز به نتیجه برسیم و قرارداد را امضا کنیم.

کفاشیان درباره بحث اساسنامه در برنامه تلویزیونی 90 تصریح کرد: نمی‌دانم داستان آنها چیست، شاید می‌خواستند برنامه خود را پر کنند. اساسنامه ما مشخص است ضمن اینکه اساسنامه فیفا و AFC هم تغییرات زیادی می‌کند.

وی افزود: ما تغییرات اساسنامه را به اطلاع مجمع رسانده‌ایم. در کنگره فیفا که حضور داشتم 25 درصد اساسنامه تغییر کرد و اساسنامه AFC هم 15 درصد تغییر داشته است. در اساسنامه ما باید آخرین تغییرات اساسنامه فیفا و AFC  لحاظ شود.

کفاشیان تأکید کرد: مشکلی با تغییر اساسنامه نداریم و AFC مجمع فدراسیون را به‌عنوان بالاترین مرجع می‌شناسد.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: در همین کمیته اصلاح ساختار AFC که ریاست آن را به‌عهده دارم تمام آیین‌نامه‌ها را بررسی می‌کنیم و در مسائلی که به نظر ما می‌رسد به‌سود فوتبال آسیا است و در اساسنامه ایراد وجود دارد، اصلاحات لازم را انجام می‌دهیم. بنابراین اساسنامه چیزی نیست که تمام عمر نتوان آن را تغییر داد. به هر صورت هر کس سؤالی درباره اساسنامه دارد، ما آماده‌ایم پاسخ قانونی بدهیم.

وی درباره حق پخش تأکید کرد: ما برای هر گونه نشست و مذاکره با صداوسیما آماده هستیم و دوست نداریم جلوی آن را بگیریم. حاضریم دوباره بیایند و مذاکره کنیم تا کار به روال خوب خودش انجام شود.

کفاشیان درباره پیشنهاد 40 میلیون دلاری از سوی حامی تلویزیونی AFC تأکید کرد: شرکت WSG که اسپانسر AFC است سالانه 60 میلیون دلار به ما داده که 20 میلیون دلار آن برای تبلیغات محیطی دور زمین و 40 میلیون دلار آن برای حق پخش تلویزیونی است و ما این پیشنهاد کتبی آنها را به اطلاع صداوسیما رسانده‌ایم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon