هراس دشمنان از سپاه به دلیل مردمی بودن این نهاد است


هراس دشمنان از سپاه به دلیل مردمی بودن این نهاد است

خبرگزاری تسنیم: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمنان از نام سپاه به واسطه مردمی بودن آن هراس دارند و همین ویژگی سبب دفع توطئه‌های دشمنان علیه کشور شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، حجت‌الاسلام محسن حیدریان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز اظهار کرد: اتحاد بزرگ ترین وسیله برای خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام مقدس اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی را انقلاب بزرگ قرن دانست و گفت: پاسداری همه جانبه از این انقلاب و دستاوردهای آن سبب تقویت پایه های اصلی نظام اسلامی خواهد شد و باید همه دست در دست هم برای حفظ آن بکوشیم. 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه، امروز نیروهای سپاه با صلابت تمام و با بهره‌گیری از آموزه‌های دین اسلام در راستای حفاظت از نظام اسلامی حرکت می کنند، بر تقویت ایمان و معنویت در بین همه پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی تاکید کرد.

وی با بیان این موضوع که دشمنان اسلام برنامه ریزی های زیادی برای جدا کردن مردم از سپاه کرده‌اند گفت: خودباوری و اعتماد به سپاه سبب خنثی شدن تمام توطئه های دشمنان علیه این نهاد انقلابی شده است.

حجت‌الاسلام حیدریان افزود: امروز مسئولان در نظام مقدس اسلامی در چهارچوب موازین دینی حرکت می کنند و همین سبب پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف اجتماعی و دفاعی شده است.

به گفته مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز دشمنان از نام سپاه به واسطه مردمی بودن آن هراس دارند و همین ویژگی سبب دفع توطئه‌های دشمنان علیه کشور شده است.

وی به تغییر مسئولیت‌ها اشاره کرد و افزود: تغییر مسئولیت یکی از امور عادی در پیشبرد برنامه‌ها است که همواره در نظام اسلامی بوده و همین ویژگی همواره در جهت پیش برد اهداف و خدمت به مردم و نظام بوده است.

سرهنگ پاسدار ذبیح‌الله مالکی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز هم در ابتدای این مراسم گزارشی از آمادگی سپاه در منطقه برای دفاع از کیان اسلامی ارائه کرد.

در این مراسم پس از تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام سید محمد عباسی، حجت‌الاسلام حسن رستمی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان سقز معرفی شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon