۲۵ طرح با هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سقز به بهره‌برداری می‌رسد‌


25 طرح با هزینه 150 میلیارد ریال در شهرستان سقز به بهره‌برداری می‌رسد‌

خبرگزاری تسنیم: فرماندار سقز گفت: امسال در هفته دولت ۲۵ طرح بزرگ و کوچک در زمینه های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سقز به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، نادر فخری صبح امروز در نشست با کارگروهای تخصصی، برای برنامه‌ریزی برگزاری مراسم هفته دولت در شهرستان سقز اظهار کرد: یکی از اقدامات گسترده دشمن، تلاش جهت ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا از طریق این اقدام شیطنت آمیز، بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و تبریک هفته دولت، ایجاد اختلاف و کاهش اعتماد عمومی به نظام را از برنامه های اصلی دشمن عنوان کرد و گفت: مسئولان با بیان خدمات نظام باعث خنثی کردن توطئه های دشمن خواهند شد.

فرماندار سقز وظیفه اصلی دولت را خدمتگزاری توصیف و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از خون شهداست یک نظام اسلامی عزتمند است و با سرافرازی و قدرت، با هشدارها، رهنمودها و راهکارهای رهبر فرزانه انقلاب، راه خود را یافته و با استواری به پیش می رود.

وی گفت: پشتوانه اصلی برنامه‌های دولت، حضور مردم و حمایت‌های بی دریغ آنان از دولتمردان است که در این جهت مردم شریف و بصیر با نظارت بر کارهای دولت و حمایت از برنامه های اصلاحی و سازنده مسئولان در راستای شکوفایی و توسعه گام برمی‌دارند.

فخری با اشاره به اقدامات دولت برای خدمات رسانی و بالا بردن سطح افزایش رضایتمندی، امید و آرامش در جامعه افزود: دولت در یک سال گذشته با اقدامات ارزشمند در مسائل اقتصادی، سیاست خارجی، کاهش تحریم ها و کاهش فشار اقتصادی و با هدایت مقام معظم رهبری‌، در مسیر رشد و شکوفایی کشور گام های استواری برداشت.

وی از مسئولان خواست تا با سرلوحه قراردادن تکریم ارباب رجوع، حضور در بین مردم و خدمت صادقانه، اخلاق مداری، قانون مداری و ولایتمداری در عرصه خدمتگزاری تلاش کنند.

فرماندار سقز هفته دولت را فرصت مناسبی برای نقد و اصلاح عملکردها به شیوه صحیح برشمرد و گفت: بررسی نقاط قوت و ضعف، اصلاح رویه ها و تقویت نقاط قوت در امور، در دستور کار مسئولان شهرستان سقز باشد.

نادر فخری افزود: در هفته دولت امسال 25 طرح بزرگ و کوچک در زمینه های عمرانی، خدماتی، بهداشتی و عمران شهری با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در شهرستان سقز به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon