مسابقات ورزشی جام مقاومت اسلامی به میزبانی سنندج آغاز شد


مسابقات ورزشی جام مقاومت اسلامی به میزبانی سنندج آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: رقابت‌های جام مقاومت اسلامی در رشته های ورزشی تکواندو و کشتی آزاد رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور از صبح امروز به میزبانی شهرستان سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مسابقات ورزشی جام مقاومت اسلامی گرامی‌داشت یاد و خاطره پیشمرگان مسلمان کرد، در رشته های ورزشی تکواندو و کشتی آزاد رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور به مدت 3 روز از 29 لغایت 31مردادماه 93 به میزبانی شهرستان سنندج برگزار می شود.

در رقابت های تکواندو ورزشکار 30 استان سراسر کشور حضور دارند و در اوزان 10گانه در سالن ورزشی دانشگاه کردستان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در مسابقات کشتی آزاد، کشتی گیران نوجوان 24 استان سراسر کشور در 10 وزن در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به روی تشک مسابقات می روند.

در مجموع بیش از 750 ورزشکار در مسابقات جام مقاومت اسلامی به میزبانی سنندج حضور یافته و این مسابقات باشکوه از صبح امروز در 2 سالن ورزشی به طور همزمان در حال برگزاری است.

مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی جام مقاومت اسلامی گرامی داشت یاد و خاطره پیشمرگان مسلمان کرد، عصر امروز با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon