محمدی، رئیس هیئت نابینایان کردستان شد


محمدی، رئیس هیئت نابینایان کردستان شد

خبرگزاری تسنیم: صلاح‌الدین محمدی عیسی‌آبادی با کسب ۹ رأی از کل ۱۴رأی مأخوذه به مدت ۴ سال به سمت ریاست هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان کردستان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مجمع انتخابات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان صبح امروز پنج شنبه 30 مردادماه 93 به ریاست محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان و با حضور حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به عنوان نایب رئیس مجمع انتخابات و با شرکت 4 کاندیدای احراز پست ریاست هیئت برگزار شد.

در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان، عبدالباقی روشنی، شجاع شیخله، علی قریشی و صلاح الدین محمدی عیسی آبادی برای تصدی پست ریاست هیئت ثبت نام به عمل آورده بودند.

پیش از برگزاری مراسم رای گیری، بر اساس ماده 7 آئین نامه مجامع انتخابات هیئت های ورزشی استان ها، هر یک از نامزدهای احراز پست ریاست این هیئت ورزشی به مدت 10 دقیقه اهداف و برنامه‌های پیشنهادی خود را بیان کردند.

در ادامه برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان، عبدالباقی روشنی و شجاع شیخله انصراف خود را از حضور در رای گیری اعلام و در نهایت صلاح الدین محمدی عیسی آبادی 9 رای و علی قریشی 4 رای و یک رای سفید از مجموع 14 آرای مأخوذه اعضای مجمع انتخابات را به دست آوردند.

صلاح الدین محمدی عیسی آبادی در حالی با اکثریت آرای مجمع انتخابات، به سمت رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان کردستان انتخاب شد که دانشجوی مقطع تحصیلی دکتری در رشته علوم تربیتی دانشگاه تهران و دارای سوابق ورزشی در رشته های گلبال، دوومیدانی و شطرنج نابینایان است.

پیش از برگزاری این انتخابات، محمدکورش شاه‌جانی از فروردین ماه امسال به مدت 5 ماه سرپرست هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کردستان بود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon