مجلس جریان افراطی‌گری را در دانشگاه‌ها استیضاح کرد

مجلس جریان افراطی‌گری را در دانشگاه‌ها استیضاح کرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه مشهد‌مقدس گفت: اگر تسامح در محیط دانشگاه حاکم نباشد و جریان آکادمیک کشور به یک جریان بی‌بندوبار تبدیل شود به‌طور قطع این بزرگ‌ترین فاجعه و مشکل است، پس به‌طور قطع مشکل اصلی بر سر جریان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در حاشیه همایش گردهمایی مسئولان بسیج فرهنگی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئله غزه خاکریز اول ما است، چراکه دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود برنمی‌دارد، به‌لطف خدا مقاومت هم بر روندی افتاده‌ که دیگر برگشت به عقب ندارد و همیشه مانند قبل رو به جلو قدم برمی‌دارد.

وی در ارتباط با استیضاح وزیر علوم، با بیان اینکه مجلس جریان افراطی‌گری را در دانشگاه‌ها استیضاح کرد، افزود: نمایندگان مردم مصلحت بر این دانستند که این استیضاح انجام شود، به‌طور قطع بحث ما بر شخص وزیر نیست، بحث ما جریانی است که بر فضای علمی کشور حاکم شده است.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: اگر تسامح در محیط دانشگاه حاکم نباشد و جریان آکادمیک کشور به یک جریان بی‌بندوبار تبدیل شود، به‌طور قطع این بزرگ‌ترین فاجعه و مشکل است، پس به‌طور قطع مشکل اصلی بر سر جریان است.

امام جمعه مشهد افزود: این جریان در عرصه وزارت علوم حاکم شد و عاقبت آن گریبان وزیر علوم را گرفت، البته شاید وزیر فردی لایق باشد ولی بحث اصلی بر سر جریان است.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon