۲۵۰ دانشجو در اردوهای جهادی شهرستان بیجار حضور می‌یابند‌


250 دانشجو در اردوهای جهادی شهرستان بیجار حضور می‌یابند‌

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه بیجار گفت: اردوهای جهادی در مناطق روستایی سیاه منصور و جعفر آباد بیجار با حضور ۲۵۰ دانشجو از سراسر کشور و به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، سیدحسین محمودی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه اردوهای جهادی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در فرمانداری بیجار برگزار شد با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوهای جهادی محرومیت زدایی مناطق محروم است.

وی گفت: امسال اردوهای جهادی در مناطق روستایی سیاه منصور و جعفر آباد بیجار با حضور 250 دانشجو از سراسر کشور و به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

فرماندار بیجار نیز پیروزی در دوران دفاع مقدس ایران را مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا دانست و خاطر نشان کرد: شهدا با اعتقاد به شهادت، ولایت و شهامت با امکانات مدرن روز و با توطئه های بزرگ و کوچک مقابله کردند و این جوانمردی ها ما را در بحث سازندگی و مقابله با دشمن بیمه کرده است.

وی به ضرورت توجه به زندگی و عملکرد شهدا اشاره کرد و گفت: جوانان باید توجه به زندگی شهدا را سرلوحه کراها و عملکرد خود قرار دهند تا بتوانند بر مشکلات غلبه کرده و در زندگی به موفقیت دست یابند.

بیژن زندیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه همه دستگاه های دولتی و مردم دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جوانان را از آسیب هایی که در کمین آنهاست مصون می کند.

وی به برگزاری کنگره بزرگ شهدا در بیجار اشاره کرد و گفت: همه دستگاه ها و ارگان ها تمام توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره به کار می گیرند.

انتهای پیام/‌آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon