۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی مسیر مریوان -کانی دینار اختصاص یافت


20 میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی مسیر مریوان -کانی دینار اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مریوان با اشاره به برنامه های دولت برای حل مشکلات شهرستان مریوان بویژه در حوزه راه‌ها گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن‌سازی مسیر مریوان ـ کانی دینار اختصاص یافت.

محمد فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حل مشکلات شهرستان مریوان در سال 93 اظهار کرد: روکش آسفالت جاده سقز مریوان هم اکنون در حال اجراست و هم‌زمان با آن تعریض جاده مرز رسمی باشماق نیز به طول 5 کیلومتر در دست اقدام است.

وی گفت: جاده های مواصلاتی مریوان به سقز و سنندج در حال اجرایی شدن و به بهره برداری رسیدن هستندکه امید است روکش آسفالت جاده مواصلاتی سقز تا پایان فصل کاری 93 به اتمام رسیده و جاده مریوان به سنندج نیز در کوتاهترین زمان ممکن که حداقل چهارسال کاری به طول خواهد انجامید نیز به بهره برداری برسد.

فرماندار مریوان تصریح کرد: نبود گادریل و روشنایی یکی از مشکلات بزرگ جاده مواصلاتی مریوان به شهر کانی دینار به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد شهرستان بود که همواره سبب دید کم و خطرآفرین شدن برای رانندگان می‌شد که با جذب اعتبار هم اکنون در پی تامین روشنایی و ایجاد گادریل برای این مسیر هستیم.

فرماندار شهرستان مریوان اعتبار ایجاد گادریل و تامین روشنایی جاده مواصلاتی مریوان به کانی دینار را بیش از 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه دولت یازدهم در طول یک سال اخیر کاری نهضت آسفالت راه های روستایی را شروع کرده که در قالب این طرح بسیاری از جاده های مواصلاتی روستاهای شهرستان مریوان نیز آسفالت شدند.

د فلاحی تصریح کرد: ساماندهی فاضلاب روستاهای اطراف دریاچه زریبار که یکی از منابع حیاتی برای توسعه گردشگری غرب کشور نیز به شمار می آید یکی دیگر از فعالیت های کاری در دوره دولت یازدهم است که با به نتیجه رسیدن کامل آن گامی بزرگ در مسیر نجات زریبار برداشته می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon