حماس مسئولیت ربوده شدن و قتل ۳ شهرک نشین را رسما اعلام کرد

حماس مسئولیت ربوده شدن و قتل 3 شهرک نشین را رسما اعلام کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که گردان های القسام شاخه سیاسی این جنبش مسئول ربایش و قتل سه شهرک نشین صهیونیست در الخلیل در ماه جولای گذشته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، «صالح العاروری» شب گذشته در یک کنفرانسی که اتحادیه جهانی علمای مسلمان تحت عنوان «نقش علما در بیداری امت» در شهر استانبول ترکیه برگزار کرد، گفت که گردان های القسام مسئول اجرای عملیات قهرمانانه به اسارت گرفته شدن سه شهرک نشین در الخلیل است.

وی افزود که این عملیات در راستای یاری اسرای فلسطینی در بند زندان های رژیم صهیونیستی در جریان اعتصاب غذای آنها انجام گرفت و هدف اصلی از این عملیات نیز مبادله این شهرک نشینان با اسرا بود.

ارتش رژیم صهیونیستی اوایل جولای گذشته پس از گذشت 19 روز از ربوده شدن سه شهرک نشین صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری، اعلام کرد که اجساد این سه شهرک نشین را پیدا کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از آنکه اجساد این سه شهرک نشین را پیدا کند، اجرای عملیات های نظامی در شهرهای مختلف کرانه باختری و هدف قرار دادن رهبران و اعضای جنبش حماس را آغاز کرده بود و در همین راستا بیش از 600 شهروند فلسطینی را بازداشت و به هزاران منزل و موسسات تجاری و عمومی یورش برد اما موفق نشد سرنخی از این سه شهرک نشین بدست آورد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت