۱۵ طرح عمرانی در شهرستان نیر بهره برداری شد


15 طرح عمرانی در شهرستان نیر بهره برداری شد

خبرگزاری تسنیم: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برنامه های دولت در مباحث اقتصادی و اشتغال جوانان باید به گونه ای باشد که زمینه های فعالیت آنان را بدون حاشیه پوشش بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهیندخت مولاوردی در حاشیه بهره برداری از 15 طرح عمرانی در نیر اظهار کرد: مسائل حاشیه ای در مبحث نخبگان و اشتغال جوانان تحصیل کرده نباید مورد اعتنا قرار بگیرد چرا که برنامه های دولت در مباحث اقتصادی و اشتغال جوانان باید به گونه ای باشد که زمینه های فعالیتی آنان را بدون حاشیه پوشش بدهد.

وی تصریح کرد: آسان کردن شرایط زندگی و کنترل تورم با برنامه های دولت مبنی بر افزایش تولید و توزیع عادلانه درآمد قابل دستیابی است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به جلسات هیئت دولت و ارائه بسته پیشنهادی به مجلس افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس همراهی لازم را با ما به عمل بیاورند تا بتوانیم این بسته را اجرایی کنیم و به سمت شکوفایی و رشد اقتصادی حرکت کنیم.

مولاوردی سیاست خارجی دولت را شایسته تقدیر خواند و گفت: با نظرات و رهنمود های مقام معظم رهبری، مسیر مذاکرات در راه صحیحی قرار دارد و سیاست ما در این گفتگو ها، بنا بر اعلام رئیس جمهور، تعامل سازنده با جهان است..

وی بیان کرد: تحریم های ظالمانه، مردم ایران و اساس کشورمان را هدف قرار داده است و این تحریم ها باید با حفظ منافع هسته ای کشور، به کنار بروند.

فرماندار شهرستان نیر در این جلسه با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان بیان کرد: درخواست اصلی اهالی این شهرستان از ریاست جمهوری و هیئت دولت این است که در صورت تصویب منطقه آزاد تجاری سبلان، این منطقه شامل این شهرستان نیز شده و تحت پوشش این منطقه قرار بگیرد.

اکبر صمدی به اهمیت تکمیل زیرساخت های آب و مناطق گردشگری شهرستان اشاره کرد و گفت: با تکمیل این طرح ها می توان سرمایه گذاران بخش خصوصی و کارآفرینان را نیز به این شهرستان جذب کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon