ژکو: از روز اول می‌دانستم مدتی طولانی در من‌سیتی می‌مانم


ژکو: از روز اول می‌دانستم مدتی طولانی در من‌سیتی می‌مانم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم بوسنیایی آبی‌پوشان شهر منچستر تمدید قراردادش با این تیم را اتفاقی قابل پیش‌بینی دانست و از آن ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از تمدید قرارداشد با آبی‌پوشان شهرمنچستر تا سال 2018 اظهار داشت: من از زندگی و وضعیتم در منچسترسیتی واقعاً راضی‌ام. اینجا مانند خانه دومم است و به همین دلیل تصمیم‌گیری جهت ماندن در این تیم برای مدتی طولانی آسان بود.

ژکو افزود: از همان روز اول که کارم را در منچسترسیتی آغاز کردم، می‌دانستم که می‌خواهم برای مدتی طولانی در این تیم بمانم و فکر نمی‌کنم برای من تیمی بهتر از من‌سیتی وجود داشته باشد. من کاملاً با زندگی در منچستر عادت کرده‌ان. هم تیمی‌هایم، باشگاه و تیم را خوب می‌شناسم و احساس می‌کنم که می‌توانم بیشتر از این هم پیشرفت کنم. در 3 فصل و نیم گذشته من و دیگر بازیکنان تیم در کنار هم تاریخ‌سازی کرده‌ایم اما من احساس می‌کنم که تازه اول یک دوره واقعاً خاص برای منچسترسیتی قرار گرفته‌ایم.

مهاجم بوسنیایی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس خاطرنشان کرد: هنوز اهداف فراوانی است که من می‌خواهم به آنها برسم و باور دارم که مکان مناسبی برای رسیدن به همه آنها قرار دارم. هواداران همیشه به من و توانایی‌هایم اعتماد نشان داده‌اند و من واقعاً در منچسترسیتی احساس دوست داشته شدن می‌کنم، هم از سوی هواداران منچستری هم از سراسر نقاط جهان.

فصل گذشته با ورود بازیکنانی مانند استوان یووتیچ و آلوارو نگردو به نظر می‌رسید که ژکو در آستانه ترک منچسترسیتی قرار دارد اما به لطف مصدومیت‌هایی که برای سرخیو آگرو و نگردو رخ داد او فرصت بازی به دست آورد و توانست توانایی‌هایش را به خصوص در مقاطع پایانی فصل اثبات کند. ژکو با 3 گلی که در 4 بازی پایانی فصل گذشته لیگ برتر برای منچسترسیتی به ثمر رساند، سهم به سزایی در قهرمانی آبی‌پوشان شهر منچستر در این رقابت‌ها داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon