جنگ غزه ذلتی دیگر برای رژیم صهیونیستی رقم می‌زند


جنگ غزه ذلتی دیگر برای رژیم صهیونیستی رقم می‌زند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهر سنندج به اوضاع منطقه خاورمیانه بویژه وضعیت مردم غزه اشاره کرد و گفت: جنگ غزه ذلتی دیگر برای رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارش رقم می‌زند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت مساجد، فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج محلات سنندج اظهار کرد: مسجد همواره برای عالمان اسلامی سنگر بوده و علما در این سنگر در برابر دشمن به دفاع پرداخته‌اند.

وی با اشاره به لزوم احترام به قداست مسجد و ورود با وضو به این مکان مقدس گفت: همانگونه که اشخاص اگر به مهمانی بروند مورد احترام میزبان قرار می گیرند اگر وضو گرفته و به مهمانی پروردگار که خالق کائنات است بروند نیز مورد احترام او قرار می گیرند.

امام جمعه سنندج با اشاره به موقعیت بزرگ مسجد در دین اسلام خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت عظیم این نگه داشتن احترام مسجد بر همه بشریت لازم است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش فرهنگ احترام برای مسجد در میان مردم گفت: با وجود این احترام در میان مردم از خدا می خواهیم که به مسلمانان عزت و به دشمنان اسلام ذلت عطا فرماید.

ماموستا خدایی به اوضاع منطقه خاورمیانه بویژه وضعیت مردم غزه اشاره کرد و افزود: جنگ غزه ذلتی دیگر برای رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارش رقم می‌زند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج نیز در این همایش اظهار کرد: عده ای با ماسک دین وارد عرصه شده و علیه دین دست به هرکار سخیفی می زنند.

حجت الاسلام سید هاشم میرقربان موسوی گفت: تا دیروز دشمنان اسلام با کاریکاتور و افکار سخیف خود علیه دین اقدام می کردند و امروز با حملات وحشیانه خود و ارائه چهره خشن از اسلام دست به اقدام زده اند.

وی افزود: دشمن با نرمخویی وارد می شود و می خواهد ما نیز نرمش نشان دهیم و از اسلحه وحدت کلمه، ایمان به خدا و آخرت غافل شویم که در صورت غفلت از آن تشتت به وجود می آید.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به این که افرادی که مسجد می سازند باید برای کارشان رضای خدا باشد تاکید کرد: ساخت مسجد به تنهایی کفایت نمی‌کند و کارساز نیست بلکه باید مردم را با احکام نورانی اسلام آشنا کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon