آمریکا ‌زمانی به تروریست‌ها ضربه می‌زند که در خدمت منافعش نباشند


آمریکا ‌زمانی به تروریست‌ها ضربه می‌زند که در خدمت منافعش نباشند

خبرگزاری تسنیم: مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه کامیاران با اشاره به حمایت آمریکا از ترویست ها در جهان گفت: آمریکا تنها زمانی به تروریست‌ها ضربه می‌زند که در خدمت منافعش نباشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام منصور امجدیان ظهر امروز در همایش علما و روحانیان که در پاسداران کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: علما و روحانیان وظیفه دارند با حفظ جایگاه خود در جامعه مردم را نسبت به معنا و مفهوم فتنه آگاه کنند.

وی با اشاره به آیه 18 از سوره آل عمران گفت:در این آیه خداوند به وحدانیت خود و آفرینش نظام هستی و برقراری نظم اشاره می فرماید و نام علما را در کنار نام فرشتگان به عنوان کسانی که به این وحدانیت گواهی می‌دهند ذکر می‌کند.

مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه کامیاران تصریح کرد: از آنجا که خداوند در این آیه نام علما را در کنار نام خود و فرشتگانش قید کرده است می‌توان به مقام رفیع علما در دنیا و آخرت پی برد.

وی با اشاره به آیه 11از سوره مجادله به دانشمندان وعلما با عنوان کسانی که به واسطه شناخت خداوند از او می‌ترسند یاد کرد و گفت:مقام علما بالاتر از خون شهیدان و قلم آنها سازنده مجاهدان و شهیدان است.

حجت‌الاسلام امجدیان با تاکید بر حفظ جایگاه علما و روحانیان در جامعه از آنها خواست تا مردم را نسبت به معنا و مفهوم فتنه آگاه کنند و خاطرنشان کرد:فتنه به 2 معنا به کار می‌رود که معنای اول آن حمد و ثنای الهی و معنای دیگر آن فتنه هایی است که ستمگران آن را رهبری کرده و در آن نقش محوری دارند.

وی با اشاره به رهنمود های امام خمینی(ره)در باره پیشگیری از فتنه استکبار در هر زمان آن را کلام جلیل دانست که در هر زمانی می‌تواند موثر باشد.

مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه کامیاران واقعه خونین کربلا را نتیجه اقدام فتنه گران در برابر قیام امام حسین (ع) دانست و گفت: آرا به هنگام هجوم فتنه پراکنده می‌شوند و هر کس نظری می‌دهد و آنکس که به مقابله با فتنه برخیزد فتنه گران پشتیبانی از او را رها کرده و پشتش را می‌شکنند.

وی علما را نگهبانان دین عنوان کرد و گفت:علما باید فتنه های عصر خود را بشناسند و به مقابله با آن برخیزند و از دین خود پاسداری کنند.

حجت‌الاسلام امجدیان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در تشبیه فتنه گران افزود: آمریکا در سوریه و عراق و سایر کشورهای خاورمیانه با حمایت از تروریست و تجهیز کردن آنان به نسل کشی پرداخت و هرگاه این گروه‌های دست نشانده از اطاعت او سر باز زدند آنها را از بین برد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon