زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی مقاومت به النقب غربی

زخمی شدن 6 صهیونیست در حمله موشکی مقاومت به النقب غربی

خبرگزاری تسنیم: منابع صهیونیستی گزارش دادند که در جریان حمله موشکی گروه های فلسطینی و شلیک ۱۱ راکت به مجتمع شهرک های اشکول در النقب غربی واقع در جنوب فلسطین اشغالی دستکم ۶ شهرک نشین زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در اثر اصابت 11 راکت به مجتمع شهرک های اشکول 6 شهرک نشین زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کردند که اشکول و شهرک های اطراف نوار غزه را هدف شلیک موشک و راکت قرار داده اند.

گردان های القدس همچنین شهرهای اسدود، بئر السبع و عسقلان را با 8 موشک هدف قرار دادند.

همچنین گردان های القسام شهرک کفار عزه را با دو موشک 120 هدف قرار داد و این در حالی است که گردان های ابو علی مصطفی نیز مسئولیت موشکباران فرودگاه نظامی حتسور با دو موشک را بر عهده گرفتند.

همچنین آژیرهای خطر در سدوت هنیگفت و شاعر هنیگف به صدا درآمد و گردان های الاقصی نیز بئر السبع را دو موشک گراد هدف قرار دادند.

پیش از این نیز گردان های القدس شهر اشدود را با 5 موشک گراد و گردان های القسام نیز اووکیم را با موشک گراد و بئر السبع را با موشک سجیل موشکباران کردند.

رژیم صهیونیستی از عصر روز سه شنبه به بهانه شلیک موشک های فلسطینی به بئر السبع، هیأت مذاکرات خود از قاهره را فراخواند و حملات هوایی علیه نوار غزه را ازسر گرفت که تا کنون به شهادت 55 فلسطینی منجر شده است که به این ترتیب شمار شهدای غزه از آغاز تجاوز اسرائیل تا کنون به 2072 نفر رسید.

جنبش حماس نیز رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب ازسرگیری درگیری ها در غزه دانست و در همین راستا گردان های القسام شاخه نظامی این جنبش تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با ازسرگیری حملات علیه نوار غزه درهای جهنم را به روی خود گشود.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت