شطرنج سیاسی دشمن در خاورمیانه به کیش و مات شدن خودشان می‌انجامد

شطرنج سیاسی دشمن در خاورمیانه به کیش و مات شدن خودشان می‌انجامد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل خبرگزاری فارس وجود اشتراک گروه‌های تروریستی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با جریان صهیونیستی را بیانگر نوعی جنگ نیابتی از سوی این گروه ها به نفع استکبار جهانی در منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه، همایش سیاسی جمعی از دانشجویان، اساتید و مربیان دانشکده علوم و فنون شناوری جوادالائمه(ع) نیروی دریایی سپاه با سخنرانی سیدنظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس برگزار شد.

موسوی محور سخنان خود در این همایش را به موضوعات منطقه ای و تحلیل مواضع دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون اختصاص داد و گفت: دشمن بر اساس بازی شطرنج، تحرکات جدیدی را در سطح منطقه ای و جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران شکل داده و سازماندهی کرده است به گونه ای که به زعم خود بتواند از سازماندهی این تحرکات شطرنجی به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با استناد به توانمندی ها و بازی خوانی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی و منطقه ای و پیشینه و پشتوانه قدرتمند ملت ایران، افزود: شواهد و اسناد گواه این حقیقت است که مهره و هدف اصلی از این شطرنج سیاسی جمهوری اسلامی ایران است و چینش تحرکات به عنوان مهره های این بازی خطرناک، همانند گذشته در پرتو بصیرت و هوشمندی مردم و مسئولان نظام مقدس اسلامی راه به جایی نخواهد برد و شطرنج سیاسی دشمن در منطقه خاورمیانه به کیش و مات شدن خود او خواهد انجامید.

مدیرعامل خبرگزاری فارس، با استناد به شواهد گوناگون منتشر شده و نحوه عملکرد و خط مشی گروه های تروریستی همانند داعش، النصره و مانند آن که خود را به اسلام ارتباط می دهند، گفت: داعش، النصره و گروه هایی مانند آنها در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، همان اهداف و برنامه‌هایی را دنبال می‌کنند که جریان صهیونیستی از سال‌ها پیش تا کنون به دنبال آن اهداف و برنامه ها بوده است.

وی با بیان اینکه "این گروه ها که مولود و دست پرورده مبانی حاکمیتی از جنس استعمار و نیرنگ سازی انگلیسی هستند، با انتساب خود به اسلام، خدشه دار کردن این آیین رحمانی در حال گسترش و اقبال را هدف قرار داده‌اند"، تاکید کرد: اهداف و نتایج حاصل از عملکرد این گروه‌های تروریستی در منطقه که وقیحانه خود را به اسلام و مسلمانی منتسب می کنند، دقیقا منطبق با خواست و اهداف رژیم صیونیستی در منطقه است.

"حتی اگر اطلاعات به دست آمده از درون هسته‌های مالی و مدیریتی این گروه‌های تروریستی و اطلاعات لو رفته سازمان های جاسوسی و کمیته های سیاستگزاری جریان صهیونیستی- آمریکایی هم نبود، عملکرد جنایت آمیز و ضربات سنگین آنان بر پیکره جهان اسلام کافی بود تا ماهیت این گروه‌ها را به خوبی آشکار سازد".
مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: وجوه اشتراک گروه های تروریستی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با جریان صهیونیستی بیانگر نوعی جنگ نیابتی از سوی این گروه ها به نفع استکبار جهانی در منطقه است.همان طور که جریان رژیم صهیونیستی به اسم آیین یهود و پیروی از پیامبر بزرگ خدا حضرت موسی(ع) سال های سال منشأ و مصدر جنایات ددمنشانه در منطقه بوده است، گروه های تروریستی همانند داعش و النصره و... نیز مبتنی بر اهداف و خواسته های جریان صهیونیستی در منطقه، همین جنایات را به اسم اسلام دنبال می کنند و این معنایی جز ضربه زدن به شریعت آسمانی و تعالیم اولیای الهی ندارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon