۲۳۴ پروژه برق‌رسانی در خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

234 پروژه برق‌رسانی در خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از بهره برداری از ۲۳۴ پروژه برق رسانی در هفته دولت خبر داد.

عزت‌الله فیاض در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهارکرد:  اعتبار این پروژه ها 108 میلیارد و 281 میلیون ریال است.

فیاض تصریح کرد: بیشترین تعداد این پروژه‌ها به ترتیب در شهرستان‌های اسفراین، شیروان، بجنورد، فاروج، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم به بهره برداری می رسد.

وی پروژه های قابل بهره برداری را شامل احداث شبکه و نصب ترانس، برق رسانی به شهرک های روستایی و مسکن مهر، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق، رفع حریم شبکه و تقویت خطوط و ترانس دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی افزود: برق رسانی به روستای دهگاه، اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف بلوار خلیج فارس و چهار راه 17 شهریور تا میدان مهمانسرا و 10 فعالیت دیگر را از پروژه های قابل افتتاح در مرکز استان به شمار می رود.

فیاض همچنین اعتبار پروژه های قابل افتتاح برق رسانی شهرستان شیروان را 22 میلیارد و 226 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: احداث شبکه به منظور تامین برق متقاضیان شهرک بسیجیان و اصلاح و ترمیم 12 کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی نیز از پروژه های قابل افتتاح شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی همچنین اصلاح و ترمیم شبکه روستای فرطان، تامین برق مسکن مهر کشت و صنعت صفی آباد، تامین برق شهرک سلمان فارسی و و رفع حریم شبکه روستای چهل حصار با اعتبار 18 میلیارد و 536 میلیون ریال از پروژه های شهرستان اسفراین عنوان کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon