ملی‌پوشان ایران به هتل محل اقامت خود اعتراض کردند

ملی‌پوشان ایران به هتل محل اقامت خود اعتراض کردند

خبرگزاری تسنیم: ملی‌پوشان تیم «ب» والیبال ایران نسبت به امکانات هتل اقامت تیم ایران اعتراض کردند که قرار شد این موضوع از سوی کادر فنی تیم ایران به مسئولان اجرایی چهارمین دوره جام کنفدراسیون آسیا منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا (AVC CUP) از دوشنبه 27 مرداد به میزبانی قزاقستان آغاز شده است و به مدت 7 روز در شهر آلماتی پیگیری خواهد شد.

8 تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها در 2 هتل اسکان یافته‌اند که از نظر کیفیت و سطح با یکدیگر تفاوت زیادی دارند.

تیم‌های ایران، استرالیا، تایلند و هند در «اوترا هتل» که از نظر درجه‌بندی هتل‌ها دارای 4 ستاره است، مستقر شده اند که این هتل به شکل سنتی و 5 طبقه است. عصر روز گذشته بازیکنان تیم ملی والیبال «ب» ایران وقتی به هتل محل اقامت خود بازگشتند با قطعی آب گرم هتل مواجه شدند. همچنین اینترنت طبقات هتل قطع بود و ملی‌پوشان والیبال ایران برای استفاده از اینترنت چاره‌ای جز حضور در لابی هتل نداشتند. مجموع عوامل یاد شده به اضافه کوچک بودن اتاق‌ها، نامناسب بودن تخت و ... اعتراض ملی‌پوشان ایران را به دنبال داشت و کادر فنی نیز قرار شد این مشکل را امشب در میهمانی شام این رقابت‌ها با مسوولان برگزاری مسابقات مطرح و رسما اعتراض کند.

البته دکتر «هان جو ام» رئیس کمیته برگزاری مسابقات در نشست فنی مسابقات به 2 هتل متفاوت این رقابت‌ها برای اسکان تیم‌ها اشاره کرده بود و دلیل آن را اسپانسر مسابقات عنوان کرد.

تیم ملی والیبال «ب» ایران قبل از ورود به هتل اوترا محل اسکان تیم‌های شرکت کننده در چهارمین دوره رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا، با هزینه فدراسیون والیبال در هتل هالیدی به مدت 4 روز اقامت داشت که هتل بسیار خوب و با امکانات مناسبی بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon