رتبه‌های برتر کنکور ‌۹۳ در شهرستان سروآباد تجلیل شدند‌


رتبه‌های برتر کنکور ‌93 در شهرستان سروآباد تجلیل شدند‌

خبرگزاری تسنیم: دانش آموزان سروآبادی دارنده رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۹۳ و والدین آنها با اعطای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار تسنیم از سروآباد، سعداله محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان دارنده رتبه برتر کنکور سراسری سال 93 در این شهرستان اظهار کرد: 7 نفر از دانش آموزان شهرستان سروآباد امسال در ماراتن علمی کشور با کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی برای این شهرستان افتخار کسب کردند.

وی گفت: علاوه بر کسب رتبه های برتر تک رقمی و دو رقمی، رتبه های سه رقمی نیز در بین دانش آموزان سروآبادی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 93 موسسات آموزش عالی کشور وجود دارد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سروآباد تصریح کرد: با توجه به گفته اقتصاددانان و کارشناسان عظیم ترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی قوی است که موفقیت و ترقی کشور منوط به میزان موفقیت نیروی انسانی است.

وی گفت: هدف اصلی سازمان آموزش و پرورش در هر کشوری، تقویت نیروی انسانی مولد و کارآمد برای نیل به پیشرفت و توسعه پایدار است.

محمدی با اشاره به موفقیت جوانان ایرانی در عرصه های مختلف افزود: امنیت و آسایشی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور ایجاد کرده، زمینه ساز موفقیت جوانان شده است.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان ما در سایه امنیت و آسایش و در کنار کانون گرم خانواده‌های‌شان توانسته‌اند به مدارج علمی برتر دست پیدا کنند که این امر مهم از برکات وجود نظام اسلامی است.

مدیر اداره آموزش و پرورش سروآباد خطاب به دانش آموزان موفق کنکور 93 اظهار کرد: شما دانش آموزان به عنوان نسل های آینده این مرز و بوم هر آنچه که در توان دارید در زمینه علم و دانش به کار گیرید و یقین داشته باشید که موفقیت شما تضمین کننده عزت هرچه بیشتر ایران اسلامی است.

در این مراسم از دانش آموزان موفق کنکور سراسری 93 در شهرستان سروآباد و والدین آنها، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon