ویژه برنامه "در شعاع خورشید" در استان‌های کشور برگزار می‌شود

ویژه برنامه "در شعاع خورشید" در استان‌های کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم:معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، از برگزاری برنامه «در شعاع خورشید» ویژه ایام پر برکت میلاد ثامن الحجج(ع) در برخی از استان‌ها و شهرستان‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار کرد: برگزاری جشن‌های بزرگ قرآنی، جلسات پرسش و پاسخ، اهدای محصولات فرهنگی و متبرک و قرائت ادعیه از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم با شکوه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که ویژه برنامه «در شعاع خورشید» در 22 استان، 109 شهرستان و 194 روستای موقوفه برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری 310 جشن محوری و 50 جنگ قرآنی، جلسات پرسش و پاسخ و حلقه‌های معرفت ویژه جوانان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام نورانی است.

حسینی اظهار کرد: چاپ کتاب امام رضا(ع) با موضوع سبک زندگی رضوی در شمارگان 300 هزار نسخه و اهداء این کتاب به شرکت کنندگان این جشن بزرگ از دیگر فعالیت‌هایی است که در مراسم جشن میلاد امام مهربانی‌ها صورت می‌گیرد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، برگزاری همزمان دعای ندبه متمرکز در صبح جمعه دوم دهه کرامت را از دیگر برنامه‌های «در شعاع خورشید» ذکر کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon