اختصاص بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل


اختصاص بیش از 800 میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه‌تمام اردبیل

خبرگزاری تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت در اردبیل گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام و ۳۱۱ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای راه‌اندازی مجدد و فعال‌سازی کارخانجات راکد و غیرفعال استان اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدرضا نعمت‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان نمین، اظهار کرد: تمامی مشکلات موجود استان اردبیل در حوزه صنعت، معدن و تجارت پیگیری می‌شود تا تحقق یابد و مشکلات مربوط به سایر حوزه‌های شهرستا نمین نیز به مسئولان مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در مورد آب شرب منطقه سنی‌نشین عنبران و تامین اعتبار دانشگاه‌های بین‌المللی علوم پزشکی و‌ فن‌آوری‌های نوین سبلان به رئیس‌جمهور انتقال داده شده و پیگیری‌های لازم به‌عمل می‌آید.

نعمت‌زاده با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی قبل از هرکاری نیازمند همفکری و طراحی است، گفت: در این مورد باید با برنامه ریزی دقیق به پیش برویم تا در آینده مشکلی در عملیات اجرای آن به وجود نیاید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح اینکه خدمت به مردم در راس امور است اما باید آیین نامه ها و اصول اداری نیز رعایت شود، بیان کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نمین در سال 89 توسط دولت و مجلس تصویب شده که پیگیری های ایجاد این منطقه در دولت یازدهم انجام می شود اما قبل از هر کاری باید زیرساخت ها و بسترهای آن فراهم شود که ایجاد گمرک نمین که خواسته و مطالبه مردم نمین بوده از سازمان های لازم برای ایجاد این منطقه ویژه است.

وی افزود: در سال های اخیر صنعت کشور با مشکلات بیشتری مواجه بوده که این امر در استان اردبیل نیز به چشم می خورد که برای این امر لیست تمامی واحدهای صنعتی تعطیل شده استان اردبیل پالایش شده اند و با تمامی بانک های عامل برای ارائه تسهیلات برای راه اندازی مجدد رایزنی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 500 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های نیمه تمام و 311 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای راه اندازی مجدد و فعالسازی کارخانجات راکد و غیر فعال استان اردبیل اختصاص یافت.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon