کاهش نرخ تورم ابتکار دولت تدبیر و امید است


کاهش نرخ تورم ابتکار دولت تدبیر و امید است

خبرگزاری تسنیم: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: کاهش نرخ تورم و تاثیرات مثبت آن در زندگی مردم از اقدامات مثبت و موثر دولت یازدهم بوده که از روز نخست آغاز به کار همواره با برنامه های کارشناسی و برنامه ریزی های دقیق پیگیر این امر بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام مجید انصاری در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بیله سوار اظهار کرد: با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های مختلفی که در شهرستان به ویژه امتیاز مرزی بودن آن وجود دارد، این منطقه قابلیت تبدیل به منطقه آزاد تجاری را دارد.

وی اظهار کرد: این موضوع به مسئولان مربوطه رسیده و به جد این موضوع را پیگیری کرده و تلاش می کنیم تا این خواسته مردم و مسئولان شهرستان مرزی را در حد امکان برآورده کنیم.

انصاری با بیان اینکه کاهش نرخ تورم از اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید است، گفت: کاهش نرخ تورم و تاثیرات مثبت آن در زندگی مردم از اقدامات مثبت و موثر دولت یازدهم بوده که از روز نخست آغاز به کار همواره با برنامه های کارشناسی و برنامه ریزی های دقیق پیگیر این امر بوده و در صدد تک رقمی کردن آن نیز است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: صدور دفترچه سلامت و کاهش هزینه های بیمارستانی از دیگر ابتکارات دولت یازدهم در خدمت به افراد جامعه بوده که توانسته رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان بیله سوار نیز مسائل و مشکلات منطقه را بیان و نسبت به پیگیری و تحقق خواسته ها و دغدغه های مردم منطقه و رفع بسیاری از کمبودها را خواستار شد و گفت: پدیده خشکسالی امسال خسارت جبران ناپذیری را به کشاورزان و دامداران منطقه تحمیل کرده است که انتظار می رود دولت در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشد.

آرام حلیم تصریح کرد: شهر بیله سوار گرچه قطعه کوچکی در نقشه ایران اسلامی به نظر می رسد اما تاریخ کهن این آب و خاک حکایت از رشادت ها و شهادت طلبی های است که مردان و زنان این مرز و بوم از حفظ تمامیت ارضی شان از خود نشان داده اند و آنچه برای ما روشن و شفاف است ایمان و اعتقاد راسخ و قوی مردم منطقه به حفظ ارزش های دینی و اسلامی و پاسداری از راه امام وشهدا است به طوری که ایمان مردم جنان قوی است که سبب شده تا ضریب امنیتی شهرستان بسیار بالا باشد.

حلیم افزود: با توجه به اینکه شهرستان بیله سوار از لحاظ تولیدات دامی و کشاورزی در سطح کشور زبانزد عام وخاص است مشکلات و نیازمندی های شهرستان، به  دغدغه و نگرانی مردم و مسئولان نیز  تبدیل شده است.

فرماندار بیله سوار ایجاد منطقه آزاد تجاری-صنعت،  قوت بخشی به سد خداآفرین که منجر به  مکانیزه شدن بیش از 40 هزار هکتار از زمین زراعی منطقه و 30 هزار فرصت شغلی می شود، احداث پست 63 کیلو وات برای جلوگیری از افت برق، راکد  و نیمه فعال ماندن تعداد بیشتری از کارخانه ها و شرکت های تولیدی، ایجاد مرکز ایستگاه تحقیقات کشاورزی، زیرساخت های گردشگری و توریستی، راه آهن، بین المللی شدن دانشگاه آزاد اسلامی، صدور سند  اراضی و ملکی، مخابرات و انسداد مرزی را از مطالبات مردم منطقه عنوان کرد.

وی حل اختلاف مردم با منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت های پارس و مغان، مشکلات ورزشی، برقراری مجدد رفت و آمد به شعاع 45 کیلومتری به آذربایجان، مشکلات پمپاژ 8 و بدهی های مردم، تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) و ایجاد بیمارستان تخصصی، بهسازی راه روستائی، آب شرب منطقه و تکمیل مجتمع آبرسانی خروسلو، دو بانده کردن راه های مواصلاتی شهر و حل پروژه  جاده آغداش –انجیلو و بسیاری از مشکلات و کمبودها و دغدغه های دیگر شهرستان را به نماینده رئیس جمهور در شهرستان بیله سوار توضیح داده و خواستار رفع موانع شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon