همه پروژه‌های ورزشی با پیشرفت ۹۰ درصد تا سال آینده به اتمام می‌رسد


همه پروژه‌های ورزشی با پیشرفت 90 درصد تا سال آینده به اتمام می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت اولویت بندی پروژه‌های نیه تمام حوزه ورزش و جوانان گفت: همه پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۹۰ درصد، تا سال ۱۳۹۴ تکمیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، محمود گودرزی، ساعتی پیش در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان دامغان اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه، تنها برای تکمیل پروژه‌های بیش از 80 درصد کمکمی‌کند.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل و بهره برداری کامل از مجموعه ورزشی انقلاب دامغان بیان کرد: 22 میلیارد ریال دیگر برای اتمام این مجموعه ورزشی نیاز است.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه بخشی از بودجه این مجموعه ورزشی برای امسال پیش‌بینی شده بود از مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و نیز نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی خواست تا با تخصیص اعتبارات بیشتر، به تسریع در بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی کمک کنند.

گودرزی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی بزرگ که توان برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی را نیز دارد؛ باید با همکاری مدیران ذی‌ربط، تا پایان امیال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه نباید روند اجرای پروژه‌های عمرانی طولانی شود عنوان کرد: این مهم سبب می‌شود تا هزینه‌های اجرای پروژه‌ها افزایش یابد.

به گزارش تسنیم؛ پروژه ورزشی انقلاب دامغان بیش از سه هزار و 600 متر مربع زیربنا دارد که یک هزار و 500 متر مربع آن را سالن ورزشی تشکیل می‌دهد.

این مجموعه ورزشی دارای دو هزار و 100 متر مربع ساختمان‌های جانبی شامل بخش اداری، خوابگاهی و مواردی از این دست است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon