سطح پوشش خدمات دولت در رسانه ملی مطلوب است/ صداوسیما در بین قوای سه‌گانه بیشتر به دولت توجه می‌کند

سطح پوشش خدمات دولت در رسانه ملی مطلوب است/ صداوسیما در بین قوای سه‌گانه بیشتر به دولت توجه می‌کند

خبرگزاری تسنیم: ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما گفت: عملکرد رسانه ملی در پوشش خدمات دولت در سطح قابل قبولی بوده که می‌توان گفت سطح پوشش خدمات قوه مجریه به نسبت قوای دیگر بسیار بالاست.

سیدرمضان شجاعی‌کیاسری نماینده ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما در گفت‌وگو باخبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه عملکرد رسانه ملی در پوشش خدمات دولت در سطح قابل قبولی بوده است، گفت: صدا و سیما تمام خدمات دولت را به درستی و در سطح کمی و کیفی بالا پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور که گفته است صداو سیما خدمات دولت را به خوبی تشریح نمی‌کند، گفت: این اظهارات رئیس‌جمهور درست نیست، چرا که صداوسیما در سطح مطلوب و قابل دفاعی اقدام به پوشش خدمات دولت می‌کند.

شجاعی‌کیاسری با بیان اینکه سطح پوشش خدمات قوه مجریه به نسبت قوای دیگر بسیار بالاست، تاکید کرد: شاید یکی از نقدهای وارد به صدا و سیما این باشد که خدمات قوه مقننه و قضائیه را به اندازه قوه مجریه پوشش داده نمی‌شود، چرا که صداوسیما در مواجهه با قوای سه‌گانه به قوه مجریه بیشتر توجه می‌کند تا دو قوه دیگر.

نماینده ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما در پایان گفت: اگر برخی دولتی‌ها قبول ندارند که رسانه ملی خدمات آنان را به خوبی پوشش نمی‌دهد، بهتر است قضاوت را به مردم بسپاریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon