طرح وزیر جهاد کشاورزی برای راه اندازی شبکه کشاورزی در سیما


طرح وزیر جهاد کشاورزی برای راه اندازی شبکه کشاورزی در سیما

خبرگزاری تسنیم: وزیر جهاد کشاورزی گفت: روزانه ۴ساعت برنامه شبکه بازار به بخش کشاورزی اختصاص دارد و بنا داریم به خاطر حساسیت و مهم بودن بخش کشاورزی در کشور این برنامه را افزایش داده و به یک شبکه کامل تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمود حجتی در آیین افتتاح فاز دوم کارخانه قارچ سبلان در اردبیل اظهار کرد: اگر دیروز رزمندگان در جبهه جنگ با دشمنان در نبرد بودند امروز تولیدکنندگان در جبهه اقتصادی در حال جنگ با بد خواهان هستند و از عزت کشور دفاع می کنند پس شایسته احترام هستند.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به عنایات مقام معظم رهبری به بخش کشاورزی گفت: روزانه 4ساعت برنامه شبکه بازار به بخش کشاورزی اختصاص دارد و بنا داریم به خاطر حساسیت و مهم بودن بخش کشاورزی در کشور این برنامه را افزایش داده و به یک شبکه کامل تبدیل کنیم.
حجتی با بیان اینکه دغدغه نخست ما این است که میزان تولید را در کشور افزایش دهیم تا بر تولید کننده کمتر فشار وارد شود و امیدواریم روزی برسد که وضعیت تولید در کشور ساماندهی شود افزود: استان اردبیل در رابطه با صنایع پس از تولید با مشکل زیادی رو به رو است وما آمادگی حمایت همه جانبه در این رابطه را داریم.
وی گفت: دولت توانسته است شتاب تورم را در کشور کنترل و کاهش دهد و رکود یکی از عوامل مهمی است که سبب شده منابع ما هزینه شود و باید یک منبع جدید را به اقتصاد تزریق کنیم و توجه داشته باشیم که این منبع جدید خود سبب تورم نشود.
وزیر کشاورزی تصریح کرد: منابع دولت نسبت به 3-4 سال اخیر 4.1کاهش یافته ولی هزینه ها افزایش یافته است و امیدواریم با پشتیبانی بانک ها و دولت بتوانیم مشکلات را از سر راه برداشته و کشور را با یک رشد پرشتاب از نو بسازیم.
انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه