ثنایی: رحمتی برای بازی با استقلال سراپا انگیزه است/ از ابراهیم‌زاده حمایت می‌کنیم

ثنایی: رحمتی برای بازی با استقلال سراپا انگیزه است/ از ابراهیم‌زاده حمایت می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: مهدی رحمتی برای بازی مقابل استقلال سرا پا انگیزه است.

ابراهیم ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال پیکان پس از گذشت 4 هفته از لیگ برتر اظهار داشت: در تیم ما آرامش وجود دارد و وضعیت تیم به زودی خوب می‌شود. در جلسه فنی هم که داشتیم نقاط ضعف و قوت به خوبی بررسی شد و اکنون خودمان را برای بازی با استقلال آماده می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه از نتایج تیم راضی بوده یا نه، گفت: طبیعتاً از نتایج رضایت نداریم و چیزی که می‌خواستیم نیست اما با یک برد می‌توانیم به جایگاه مناسبی برسیم و شرایط‌مان بهتر از این خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به دیدار فردا با استقلال ادامه داد: بازی سختی خواهیم داشت و مسلماً هیچ کدام از بازی‌های ما آسان نیست اما هم کادرفنی پیکان و هم بازیکنان تیم‌ انگیزه زیادی دارند که در این بازی به اولین پیروزی‌مان برسیم. تا جایی که به خاطر دارم پیکان همیشه مقابل استقلال خوب بازی کرده و در بیشتر مسابقات توانسته به پیروزی برسد. این بار هم امیدواریم اولین پیروزی‌مان را در لیگ چهاردهم مقابل استقلال کسب کنیم.

ثنایی در مورد تقابل مهدی رحمتی و استقلالی‌ها، عنوان کرد: در فوتبال حرفه‌ای بازیکنان بین تیم‌ها جابجا می‌شوند و این مسائل طبیعی است. ما پیش از هر چیزی برای تیم پر طرفدار استقلال احترام قائل هستیم و بازیکنی مانند رحمتی نیز برای این بازی سراپا انگیزه است. نه تنها او بلکه همه تیم ما انگیزه دارند تا مقابل تیم منسجمی چون استقلال که دو بار از سایپا عقب افتاد و در پایان بازی پیروز شد، امتیاز بگیرند و این تیم را شکست دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پاداش یا جریمه‌ای برای دیدار فردا در نظر گرفته‌، اظهار داشت: پاداش صددرصد در نظر گرفته‌ایم و محور برنامه‌های ما تشویق کردن است. نمی‌خواهیم با روش تنبیهی پیش برویم و بیشتر قصد داریم به بازیکنان‌مان انگیزه بدهیم.

ثنایی در واکنش به این موضوع که هفته گذشته صحبت‌هایی مبنی بر اولتیماتوم باشگاه پیکان به منصور ابراهیم‌زاده به گوش رسیده بود، گفت: نمی‌دانیم این صحبت‌ها از کجا نشأت گرفت، برخی رسانه‌ها به ما لطف داشتند که از آنها می‌خواهم دقت بیشتری در این مسائل داشته باشند. درباره کادرفنی من تصمیم گیرنده هستم و تا زمانی که نقل قول معتبری از سوی من منتشر نشود، همه چیز را تکذیب می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان به تسنیم گفت: در حال حاضر حمایت قاطع خود را از کادرفنی و بازیکنان‌مان را اعلام می‌کنیم و می‌دانیم ساختن تیمی که تازه از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده کمی زمان می‌برد. نمی‌توانیم برای این موضوع زمانی تعیین کنیم اما حمایت مقتدرانه خود را از کادرفنی اعلام می‌کنیم و پشت آقای ابراهیم‌زاده هستیم که به خوبی کارشان را پیش می‌برد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon