«امروز» ۶۱۵ میلیون تومان فروخت

«امروز» 615 میلیون تومان فروخت

خبرگزاری تسنیم: فروش فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی به بیش از ۶۱۵ میلیون تومان در تهران رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام محمدرضا صابری، مدیر موسسه پخش نور تابان‌، فیلم «امروز» تا روز چهارشنبه (29 مرداد ماه) 580 میلیون تومان در تهران فروش داشت و این میزان شب گذشته هم به 34 میلیون و800 هزار تومان رسیده است.

وی همچنین یادآور شد: «امروز» در سینمای آزادی 11 میلیون تومان و در سینمای استقلال بیش از 4 میلیون و پانصد هزارتومان فروش داشته شده است. با توجه به اینکه از عصر روز گذشته که سینماها به دلیل فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل هستند، سینماهای نمایش دهنده «امروز» که امکان نمایش دارند، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شدند.

آخرین آمار فروش تازه ترین ساخته رضا میرکریمی در شهرستان‌ها به هفته گذشته مربوط می‌شود که 120 میلیون تومان بوده است.

دفتر پخش حوزه هنری همچنین اعلام کرده است که فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» شب گذشته (30 مرداد ماه) 21 میلیون تومان فروش داشته و در کل این فیلم به فروش 405 میلیون تومانی رسیده است.

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی در 17 سالن سینمای تهران اکران می‌شود و فروش آن در شهرستان‌ها هم 120 میلیون تومان است.

دو فیلم «امروز» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» با توجه به مضمونی که دارند طبق نظر شورای صنفی نمایش و براساس درخواست صاحبان این فیلم‌ها جمعه، 31 مرداد ماه با وجود تعطیلی سینماها در سالن‌های مربوطه خود نمایش داده می‌شوند.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران