امیدواری دشان برای بازگشت ریبری به تیم ملی فرانسه


امیدواری دشان برای بازگشت ریبری به تیم ملی فرانسه

خبرگزاری تسنیم: سرمربی خروس‌ها امیدوار است فرانک ریبری همانند زین‌الدین زیدان در تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی فرانسه تجدیدنظر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک ریبری، هافبک کناری بایرن مونیخ اخیراً از تیم ملی فوتبال فرانسه اعلام بازنشستگی کرد و گفت می‌خواهد وقت بیشتری را برای خانواده‌اش بگذارد. خداحافظی ناگهانی این هافبک 31 ساله که به خاطر مصدومیت شانس حضور در جام جهانی 2014 برزیل را از دست داد واکنش بسیاری از جمله سرمربی خروس‌ها را به همراه داشت.

دیدیه دشان در گفت‌و‌گو با روزنامه فرانسوی «اکیپ» گفت: این انتخاب حق ریبری است. فرانک از بازی‌های ملی اعلام بازنشستگی کرد و من هم این خبر را شنیدم ولی کسی چه می‌داند که در طول دو سال فرصتی که تا شروع مرحله پایانی یورو 2016 باقی مانده است، او چه احساسی خواهد داشت.

وی افزود: بازیکنان زیادی بوده‌اند که پس از اعلام بازنشستگی، نظر خود را تغییر داده‌اند که در این بین نام‌های بزرگی هم به چشم می‌خورند. برای مثال زین‌الدین زیدان پس از یورو 2004 از تیم ملی خداحافظی کرد ولی در سال 2005 بار دیگر پیراهن فرانسه را بر تن کرد.

سرمربی 45 ساله تیم ملی فرانسه تصریح کرد: چیزی که در حال حاضر برایم اهمیت دارد این است که شرایط روحی و روانی ریبری را آنالیز کنم. شاید دعوت مجدد از فرانک برای حضور در تیم فرانسه برای خود او و کل تیم خوب باشد. اگر چنین چیزی لازم باشد حتماً آن را انجام خواهم داد.

ریبری 31 ساله که اولین بازی ملی‌اش را با پیراهن فرانسه در سال 2006 انجام داد در کارنامه‌اش سابقه  82 بازی ملی دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon